Aankoop hulp Cartier en Omega gezocht

Ik ga binnen enkele weken 2 horloges aanschaffen.
Waarschijnlijk worden het de volgende modellen:
Een Cartier Santos (metaal, Quartz) of een Cartier Tank Fanchaise (metaal, Quartz) voor mijn vrouw en
Een Omega Speedmaster Daydate (3523.30) of Breitling voor mijzelf.
Ik wil deze het liefst bij een Juwelier kopen waar we ze ook kunnen passen.
Uiteraard wil ik 100% orginele horloges aanschaffen.

Mijn vragen zijn:
Is er op een dergelijke aankoop korting te bedingen.
Bij welke juwelier is dat mogelijk (liefst in regio Utrecht)

Alvast bedankt.

schaapcitroen verkoopt ze beide, maar die zijn erg moeilijk met korting, bij 2 stuks zul je vast wel korting krijgen, maar die is waarschijnlijk al net zo hoog als de korting op een stuk bij een andere zaak.

SchaapCitroen inderdaad. Maar mijn tip is om vooral eerst veel langs te gaan en te passen bij andere juweliers, op die manier krijg je een btje een beeld van wat de kortingen (gemmideld) zijn, heb je meer keus in juweliers (niet elke juwelier is even aardig, behulpzaam enz.) en zo kan je ook vast wennen aan de horloge’s.

Na 1 keer passen en dan al zoiets kopen vind ik erg risky, of je moet zéker weten dat dit de horloge’s zijn die je zoekt. :slight_smile:

Succes ermee. :slight_smile:

ik denk dat het zeker interesant kan zijn om ook even buiten utrecht te gaan kijken

waarom niet gewoon even “dreigen” dat je anders wel met je credit-card betaalt. Dat zijn de eerste 5% die je dan in je eigen zak houdt. nog eens 5% omdat je er twee koopt en anders gewoon de winkel uitlopen…