heb even gekeken, 250 euro is boven mijn budget.
ik zou graag rond de 100 eindigen.
Zoals ik eerder aangaf, kijk eens op marktplaats. Ze zijn eens weggegeven bij een tel abonnement dacht ik dus werden daar tot voor kort massaal voor rond de 100 euro aangeboden. Succes!
ik heb eens naar die man gemaild van militare en blijkbaar kosten die dingen echt weinig. misschien toch maar eens proberen. 40 euro voor een horloge dat op het eerste zicht nog wel wat gaat meegaan.
hharry kan je eventueel zeggen waar je die reviews gelezen hebt ?
1)kwaliteit en nauwkeurigheid zijn niet onbelangrijk; zou ik er eventueel een quartz movement kunnen inplaatsten ?
2)ik wil gewoon kunnen lezen hoe laat het is in de slaapkamer, het is niet dat ik ga duiken en dan doorheen wazig water nog wil zien hoe laat het is. (ik denk zelf dat je snachts de krant kan lezen bij zo’n seiko
er zijn ook quartz versies van dit soort horloges van Herc en Parnis. Ik heb zelf geen praktische ervaring met chinezen. Daar zit onderling ook nog wat verschil tussen. Met een eta kun je volgens mij nooit een buil vallen. Beproefd en bewezen.
aha, interesant, ik had gevonden dat een eta 75 dollar kost
toch ben ik nog meer geintereseerd in een quartz, even zien
naar herc en parnis (effe googlen)
ik heb gevonden dat die militaire op ebay roling noemt.
als je deze pagina http://www.50717.com/hybrids/
bekijkt, is er weldegelijk het een en ander mogelijk. Ik snap ook eigenlijk niet waarom dat niet zou kunnen. Je zal vast pasringen en boringen (voor de kroon) moeten aanpassen, maar als ik zie Wat Freddy bijvoorbeeld af en toe fabriceert moet dat in sommige gevallen vast wel lukken. Als het nieuwe kaliber maar zo min mogelijk afwijkt van de maten van het oude werkje dat eruit kwam?