Tenzij je niet van matte kasten houdt, zou ik zeker een getegimenteerde Sinn of een Damasko overwegen. Echt toolwatch en knap voor dagelijks gebruik en banden swapper.
Misschien een Sinn 104 ? Kwalitatief doet deze niet onder voor een Breitling, draagt heerlijk, en is voor rond 1200 nieuw, erg gunstig qua prijs.
Die is het echt helemaal eh…
Supervet!
Alle gekende goede opties qua duikers zijn hierboven al uiteengezet maar deze lijkt me ook wel leuk:
DIT!
Geen duiker, maar gezien de vele duiker suggesties die zijn gedaan doe ik toch - omdat je ook een Speedmaster overweegt - even een chrono in de mix gooien .
Wat dacht je van een gloednieuwe Seiko SARK007, houd je ook nog eens wat geld over voor een leuke band.
LLD altijd hartje.
Ik zou zelf als het een dressy diver moet zijn voor de Blackbay gaan.
Als het tool moet zijn zou ik een Ux of U1 op rubber pakken.
En de Pontos S diver is ook geweldig! De totale combinatie op staal is kwalitatief echt top, maar misschien wel wat zwaar. Leer of rubber zou hier mijn keuze zijn.
Een Breitling Superocean vind ik qua design ook gaaf en draagt lekker. Qua afwerking wel net wat minder dan de Blackbay en de Maurice Lacroix.
Yep, dat is 'm! Wat een super mooi klokje. Hoop hem ook ooit om mijn pols te kunnen doen : )
Bedankt allemaal voor de reacties!!
Ik heb de tijd nog niet gehad voor alles te bekijken
Ik ga het dit weekend eens rustig bekijken.
Al gaat het kiezen nog moeilijker worden
Toch besloten om voor nieuw te gaan.
Ben ook voor 90% zeker dat het een Longines HydroConquest gaat worden.
Een automaat en de zwarte uitvoering.
Maat zal ik zien bij de juwelier.
Ik woon in België.
In de buurt heb ik Clem Vercammen, Jan Maes en Huybrechts.
Hebben jullie een voorkeur?
Ja Jurawatches uk met promocode limited10
Mocht je toch tweedehands overwegen dan staat er eentje bij de buren voor EUR 600 https://uhrforum.de/longines-hydroconquest-diver-41-mm-l3-642-4-a-t321402. Hou je nog heel wat budget over voor iets anders moois!
Clem vercammen vind ik een top winkel maar je betaalt de hoofdprijs…
En die durven geen %tje geven?
Bedankt Pvg voor de tip maar als ik voor 2dehands zou gaan dat zou ik wel eerder Seamaster of BB hebben gezocht.
Goede ervaring bij Clem Vercammen. Nieuwe Omega Seamaster 300m met goede korting aangekocht 7 jaar geleden.
Wel eventjes de papieren in de doos nagaan voor je buiten stapt, kwamen niet overeen.
Doe dat trouwens maar overal als je een horloge aanschaft.