Aankoop nieuwe dress watch

Dit is ook een prachtig horloge :

Ebel Sport Classic, de kast en de band zijn van topkwaliteit, meet 40 mm en high end quartz ETA uurwerk erin. Wat wil je nog meer. Eventueel te koop! Interesse? Stuur een pb

1 like

Geweldig horloge. De gouden is in mijn bezit en ik geniet er absoluut van!

1 like

Thanks voor alle hulp! Aankomend weekend even langs bij wat winkels om het één en ander te passen.

Kun je mij een pb sturen met wat info? :slight_smile:

Seiko Pressage? Rond de € 400?-- moet lukken.

Hoi Ernst, ennnn…
Wat is het geworden??

3 likes

To be continued. Als het meezit zondag even op pad om het 1 en ander te passen!

1 like

Je hele verzameling in het staal? Waarom geen vintage gouden dress watch? Met 600 heb je best leuke keus

Is ook nog zeker een overweging. en houd ik mijn ogen voor open.
Vrijwel alles op staal. 1 Maurice Lacroix op rubber en 1 Maen watch op leer.

1 like

Ja heerlijk dat passen en zoeken. Geeft zo’n gevoel als een kind in de snoepwinkel, zeker als je een leuk budget kan stukslaan.

Ik probeer die fase áltijd te rekken, echter dat lukt nooit. Zodra je iets gezien hebt kicked de hebberigheid al in :wink:

Veel plezier :grin::+1:t3:

Ik vind persoonlijk die Ebel te lomp/bulky om voor een dress watch door te gaan.
Wat dat betreft lijkt me een Hamilton Intramatic (evt. Jazzmaster Thinline) of Tissot Visodate al een veel betere keus.

Aan de goedkopere kant; heb je de verschillende iteraties van de Orient Bambino ook overwogen?

Wil je trouwens mét of zonder datum?

Vintage suggestie

1 like

4 winkels nu geweest en daar hebben ze deze alleen op staal😖 nog niet kun passen dus.

1 like

Erg mooi deze en inderdaad niet te dressy :+1:t2: Ook een vleugje sportiviteit :ok_hand:t2:

Toevallig deze op de zwarte leren band gister nog omgehad bij de Bijenkorf in Amsterdam.

1 like

En foto’s gemaakt ??

Top, ga ik van het weekend even gluren! Bijenkorf amstelveen hadden ze m niet.

Bijenkorf Amsterdam werd het dus.

Tissot blijft toch altijd een speciaal horlogemerk voor mij. Zat perfect en de vouwsluiting maakte het af voor mij. Vriendin vond hem ook goed dus ‘t cadeau kon gelijk mee.

Dank voor de hulp tijdens deze zoektocht.

2 likes

Mooie aankoop :+1:t2:

1 like