€ 16950,- vragen voor een horloge van € 8550,-.
Hoe zot wil je het hebben?
Vragen mag. Krijgen is vaak iets anders.
Het forum is niet anders.
Er is ook een wachtlijst voor Rolex topics dus ts heeft mazzel dat die hoog op de lijst stond
Jij hebt nog veel te leren…
Zit daar een batterij in dan?
Loopt op diesel.
Mietje.
Dat kan je zelf niet… dus breng je die diesel dan bij mij binnen?
Jij hebt makkelijk praten… jij bent de kennis, familie en vriend van de AD verkoper.
Tja. dan moet ik toch zeggen
Daarnaast. Why would you do that?
Man man,
Dame leest niet mee, hier, neem ik aan, stoere knaap.
In de wereld van Rolex zit er een wereld van verschil tussen vorig jaar en dit jaar. Qua prijzen en qua aanbod.
Alles veranderd snel.
Begin 2018 moest ik me best doen om 8300 te vangen voor een 4 dagen oude full set Batman. Begrijp je wat ik bedoel ?
Oh Marijn, je weet goed dat ik slechts stoer ben achter mijn toetsenbord. Thuis heb ik daarentegen niets te vertellen en vraag ik toestemming voor vrijwel alles.
Ook als je een nieuw horloge wilt kopen?
Juist als ik een nieuw horloge wil kopen
Haha nee joh, bij huize Drebin liggen de verhoudingen niet zo
Haha, ja dat was wel duidelijk
Hoe zit het met jouw nieuwe NA? Naar aanleiding van afgelopen vrijdag heb je vast een hartig gesprek gehad met je vrouw.
Zou hij op zijn plaats zijn gezet? “Ik moet even chillen Kasper! Dus nee, ik wil niet horen wat je nu weer wilt hebben. Je hebt 4 jaar geleden nog een horloge gekocht! Ik ben even naar de sauna, met de auto die jij hebt betaald. Dus kom even hier met je pinpas, want ik wil die dure massage van die lekkere Griekse vent. Grrrrrouw!”