Aankoop nieuwe Rolex

Alsof je het dagelijks ingefluisterd krijgt…🥴

Hehe, mijn vrouw kan klagen over mijn uitgaven, maar dat is mijn geld. :slight_smile:

Dus het geklaag ken ik wel, maar boeien… neuh, dat doet het me niet. En dat weet ze ook wel :smiley:

Gelukkig heb ik een vriendin die het juist aanmoedigt als ik een nieuw horloge wil kopen! Ze weet dat ik er hard voor werk en dat het onder aan het lijstje staat qua uitgaven.

Nu opzoek naar een mooie doxa 1200T carribean, haar reactie “ ah die is leuker dan een speedmaster. Die moet je doen ! “

3 likes

Onderaan het lijstje? Ten opzichte van wat? Voor gezamenlijke spullen als huis, tuin, auto en etc. sparen we ook gezamenlijk. Dus mijn geld is mijn geld. Hoewel een nieuwe laptop ook wel eens tijd wordt :slight_smile:

1 like

Naja ben pas 21 dus voornamelijk huur en andere kleine dingen haha, maak mij pas druk om de rest als ik klaar ben met studeren.

1 like

Ondervraging van een uur… het is wachten op een leugendetector als je voor een sportrolex komt

Nee, want Pinksteren en Pasen vallen eerder op 1 dag.

Ik had op mijn Datejust een stofje op de wijzerplaat. Bij schaap & citroen in Utrecht, want daar zitten de horlogemakers, hebben ze het gefixt terwijl ik wachtte.

Ik zou dus even langs SC in Utrecht gaan als je die mogelijkheid hebt. Kopje koffie krijg je er gratis bij😋