Aankoop Omega Seamaster jumbo ‘69

Hoi Freaks!
Ik heb de kans om deze prachtige Omega Seamaster jumbo uit ‘69 aan te schaffen. Nu vraagt de verkoper er €1500,- voor inclusief verzendkosten uit de USA. Nu leek mij dat een beetje veel en ik wil graag jullie mening hierover horen! Groetjes

1 like

mooi ding alleen heb ik er geen verstand van helaas.

Houd er rekening mee als hij uit de USA moet komen dat er nog zn 30% boven op de prijs komt door BTW en invoer.

1 like

Zou voor mij te duur zijn.
Zéker met importkosten.

1 like

Goed dat je het zegt ! Had ik geen rekening mee gehouden

1 like

En wat zou volgens jullie wel de juiste prijs zijn? Ook om eventueel hem later nog door te kunnen verpatsen met wat marge.

Oef niet de juiste vraag om op een liefhebbers forum te stellen…

4 likes

Dat gaat voor dit bedrag + import echt niet lukken.
Je had trouwens gezien dat de lume uit de minutenwijzer is he?

Ik houd gewoon van afwisseling, hier zit geen verkeerde intentie achter haha !

Nee goed dat je het zegt, niet gezien :frowning:

Hij is mooi maar wel (veel) te duur denk ik. Voor deze prijs kan je ook de wat zeldzamere chronometer versie vinden.

Dit zijn de 2 duurste sold listings op ebay

Wat zouden jullie betalen voor zo’n Omega dan? En wat zou het kosten om die lume te laten repareren

Ik zou hier denk ik max 700 (inclusief import kosten) voor betalen, met aantoonbare service misschien wat meer.

Je kan beter verder zoeken naar een exemplaar met intacte lume en een betere prijs. Lume repareren geeft zelden een bevredigend resultaat.

1 like

Een mooie Omega Seamaster Cosmic 2000 staat voor 650 euro te koop.

Dankje wel jongens! Waardeer het !!

Op Chrono24 bedoel je?

1 like

Dit kastmodel is geliefd, daarom vrij duur. Gaan meestal vrij snel richting de 1000€, alles daarboven is stevig aan de prijs.

Blijven zoeken, komt er vanzelf 1 in de buurt voor de helft van het geld.

Negatieve marge is ook marge.