Vorige week van @RTM94 een prachtige Omega gekocht. Was al langer opzoek naar een vintage Omega allrounder. Robin reageerde snel en ik had nog wat vragen omdat er weinig over dit model op Internet te vinden is. Er zijn ongeveer vergelijkbare modellen te vinden echter onder de naam Seamaster en Genève. Deze Day-Date wordt vaak ook onder Seamaster verkocht dus best verwarrend. Robin heeft mij keurig met de vragen geholpen. Mochten er forumvrienden zijn die mij meer over dit model kunnen vertellen, graag! Terug naar het horloge het is een NOS, orgineel glas, orginele band, kast nog als nieuw, uurwerk is ook prachtig, dial een klein stipje patina bij 5 over maar verder keurig. Echt super blij mee en Robin heeft het horloge minder omschreven dan wanneer ik hem in het echt zag (liefde op het eerste gezicht). Toen ik aankwam een hartelijk welkom, de doos met horloge stonden klaar, erg vriendelijk, betrouwbaar en correct. @RTM94 nogmaals dank en kan je als verkoper zeer zeker aanbevelen! Hierbij een paar pics:
5 likes
mooi klokkie, beter om naar te kijken dan al die moderne, gefeliciteerd met je aanwinst
1 like
Hi Rene, dank je wel dat gaat zeker lukken
1 like
Echt mooi: eenvoudig en stijlvol.
1 like
Dank Petra, blij met mijn keuze een genot voor het oog, telkens als ik hem draag👍🏼
Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige recensie Jeroen! Het was zeker een aangenaam contact en wie weet tot een volgende! Nogmaals veel plezier er van
1 like
Bedankt Robin, als verwend horloge liefhebber en de positieve ervaring zou dat zomaar eens kunnen gebeuren
1 like