Hallo allemaal, ik sta op het punt om mij een Panerai aan te schaffen, nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met kortingen die er gegeven worden bij een juwelier? Ik hoor vanalles, vandaar de vraag aan jullie…
Alvast bedankt
Tuur
Hallo allemaal, ik sta op het punt om mij een Panerai aan te schaffen, nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met kortingen die er gegeven worden bij een juwelier? Ik hoor vanalles, vandaar de vraag aan jullie…
Alvast bedankt
Tuur
proberen, proberen! net als met auto’s…
hoe courant is het model… hoeveel voorraad is er? moeten ze nog omzet halen voor targets of bonussen / inkoopkortingen… tja!
(toevoeging) als je lage prijzen wilt, check dan eerst het grijze circuit!
(toevoeging) als je lage prijzen wilt, check dan
eerst het grijze circuit!
Idd, welk model zoek je? Kijk eens op Chrono24 wat ze daar voor prijzen vragen. Of bij grijze handelaren als wwwatches.nl.
hoi
welk model wil je gaan kopen?
ik zou inderdaad eerst eens in het “grijze” circuit gaan kijken maar dan wel bij de bekende grijze verkopers.
Ik ben nOg aan t twijfelen… De Pam 351 of de 104. Ben nog niet zeker, ik zoek eigenlijk eentje met een sandwich plaat, niet te prijzig… Iemand advies?
IK weet dat uit het ‘grijze circuit’ dat http://www.interwatches.nl/welkom een betrouwbaar adres is. Zo te zien is er nu geen Panerai in vooraad maar het is mogelijk om aan te geven wat je zoekt.
de 104 is dus geen sandwich he
Dit is een 104, ze noemen dit een painted dial. Het knalt, zeker in de zon;
Ik weet er eentje uit 2010 (compleet) voor 3350,- via een lid van het Rolexforum, veel goedkoper wordt het (denk ik) niet. De verkoper op het Rolex forum heet DVS
Nieuw, met goede contacten, kun je 15% tot 18% krijgen maar de 104 is redelijk populair dus ik vraag me af of dit lukt.
Dit is een 112 (klokje heb ik niet meer) en daar zit een sandwich in. Meer ingetogen maar wel hardcore;
Succes!
Gr. Roel
Ik weet dat de 104 geen sandwich paneel heeft, maar wat bedoel je met knallen in de zon?
Ik ga de DSV eens opzoeken, maar ik ben niet zo goed in die forums…
Nog iemand tips over waar ik ze me best kan aankopen? Was in Maastrich bij leon Martens geweest, zeer vriendelijk moet ik zeggen, maar over korting kan daar precies niet gesproken worden.
Wat zijn eigenlijk “grijze” verkopers??
Gr
Tuur
verkopers die ook nieuw verkopen zonder winkel bv
de meeste staan zeer goed bekend
DVS ook trouwens (tu)
Ik weet dat de 104 geen sandwich paneel heeft,
maar wat bedoel je met knallen in de zon?Ik ga de DSV eens opzoeken, maar ik ben niet zo
goed in die forums…Nog iemand tips over waar ik ze me best kan
aankopen? Was in Maastrich bij leon Martens
geweest, zeer vriendelijk moet ik zeggen, maar
over korting kan daar precies niet gesproken
worden.Wat zijn eigenlijk “grijze” verkopers??
Gr
Tuur
Die wijzerplaat is redelijk opzichtig t.o.v. sandwich;
Er is een grijs dealercircuit. Het witte circuit schuift daar klokken aan door (om aan de belachelijke inkoop targets te kunnen voldoen) en daar kun je met forse korting kopen.
Wel even opletten dat je een eu geleverd horloge koopt, buiten de eu kan ook maar dan zou je (in principe) gedonder kunnen krijgen als je ooit gecontroleerd wordt op bijv. Schiphol.
Gr. Roel
Ik zou liefst nieuw koper, kan je me enkele mensen uit het grijze circuit aanraden? Ik heb op de juwelier gebeld vandaag of bij hem ook korting te krijgen was, ik had de indruk dat hij niet gelukkig was met die vraag. heb hem gezegd dat ik via de fora deze tip gekregen had… ik moest maar eens langsgaan om te praten was zijn antwoord…
Alvast bedankt voro jullie hulp aan een leek…
Tuur
Over Jaap lees ik altijd positieve dingen:
gr. Roel
Wat vInd je vd bruine 351??
belangrijker is wat jij er van vindt toch?
Wat vInd je vd bruine 351??
Ik vind dit 1 van de mooiste stoere kasten. Persoonlijk heb ik wel de voorkeur voor staal.
Telefonisch zal geen enkele juwelier je iets toezeggen. Dus, er naar toe.
Ik weet het dat ze telefonisch niets zouden zeggen, doch ze doen de deur op een kiertje om te onderhandelen. Ik ben er goed geholpen, ze hebben tijd genomen voor mij, ik wil dus liever ginder kopen uit respect. Doch ik wil ook wel een korting, maar ik ben wel bereid om meer te betalen dan in het “grijze” circuit zoals jullie dat noemen.
De vraag nr jullie menING was algemeen, moest er iets speciaals zijn konden ze mij dat hier vertellen. Maar idd, mijn mening Is de belangrijkste.
De vraag nr jullie menING was algemeen, moest er
iets speciaals zijn konden ze mij dat hier
vertellen. Maar idd, mijn mening Is de
belangrijkste.
Als we 't over algemeen en leek (jouw woorden, niet de mijne ;)) hebben, heb je uberhaupt wel eens een klok gehad met zo een grote “kroon”-gebeuren. Die beugel kan voor sommigen oncomfortabel zijn, door bijvoorbeeld in de rug van je hand te drukkenn