Aankoop rolex echt of fake

Thanks ik bel hem morgen eens om te kijken hoe hij verder heet en wat zn verhaal is over de herkomst.

no problem ik ben ook benieuwd :slight_smile: het zou kunnen dat hij wel goed is ook hoor, maar ik wou het risico niet nemen.

1 like

Volgens mij heet hij bij elke advertentie weer anders. En hij heeft (volgens mij) afgelopen maand nog een franken aan helden geprobeerd te verkopen.

3 likes

Lekker soepel bandje ook

@supah ja doe band zit wel wat rek op … Maar ben toch van de lederen banden dus dat zitvme wel gebakken

Rek valt echt wel mee voor een folded jubilee

Dit is de post volgens mij: Rolex only

Sowieso zijn foto’s niet heilig. Bij online verkoop heb je nooit de garantie dat het horloge dat je ziet, ook daadwerkelijk het horloge is dat je krijgt.
Zelfs reverse zoeken via google hoeft niet te betekenen dat het goed zit.

Ik zou altijd de koper kopen en eventueel een AD laten kijken.

Ga zoals de mensen hier adviseren naar een erkende Rolex dealer, al kost het je 100 euro, dan ben je zeker,
het gaat wel over veel geld he!!! als de koper niet mee wil, los laten die hap ( dan stinkt het )
gr roel

2 likes

Buy the seller…

Ontmoet Hugo en je weet meteen wat ik bedoel. Die 1601 van bakker op rolexforum.nl waar veel over te doen is komt ook bij hem weg…

1 like

Overigens weet schaap en citroen echt 0 van vintage Rolex. Die ziet echt niet of het een redial is of dat er andere service parts op zitten…

3 likes

Emilio, niet doen is jouw advies?

Kijk als je veel van auto’s weet kun je vast ook bij de sleutelbloem of jetcars een goede auto kopen…

6 likes

Linkje?

‘buy the seller’ …

lijkt hier toch wel van toepassing ?

Na deze waarschuwingen zou ik lekker verder kijken…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

En als je dan toch achter het toetsenbord zit om de zoekfunctie te ontdekken…

Stel jezelf even voor.

1 like

Daar zal hij na dit warme welkom nog zin in hebben. En bovendien, wie ben jij om dat te zeggen? Jij deed er ook 2 jaar over.

1 like

Daar heb je gelijk in. Maar ik heb heel bewust mijzelf EERST voorgesteld voordat ik ook maar één ding gepost heb. Netjes met wat fotootjes enzo.

Maargoed. Dat was destijds mijn inschatting van “goed doen”.

Dus lieve Jeffrey… Ik vind dat je appels met peren aan het vergelijken bent :wink: En ik zoek dus wel altijd voordat ik wat post.

Dus. Kusje dr op en we gaan weer DOORRRRRRRR!

Buiten dat waardeer ik het dat je mij even op mijn onvolkomenheden wijst :slight_smile: