Aankoop tijdens vakantie part 1

Al een tijdje op zoek naar de Seiko Monster SRP455.
Helaas niet gevonden, behalve tegen extreem hoge prijzen, tot ruim boven de €300.
Mijn laatste hoop was gevestigd dat ik tijdens mijn vakantie er toch in zou slagen dit Monster te scoren.
Vanwege de taal met een foto van dit Monster onder de arm diverse winkels bezocht.
Vriendelijk lachende medewerkers schudden helaas het hoofd en een enkele, engels sprekende medewerker vertelde mij dat er helemaal geen voorraad meer was.
Men probeerde mij wel de SRP453 te verkopen. Die was volop voorradig. Ook mooi maar niet mijn bedoeling.
Bij 1 van de laatste winkels, met een groot Seiko uithangbord, lag ook al niks in de etalage.
Toch maar even binnen vragen.
Bingo!
Een alleraardigst vrouwtje rende naar achteren en kwam vol trots met het gevraagde klokje aanlopen.
Op mijn vraag wat de prijs was, zei ze met enkele engelse woorden “for you special price”.
Ze pakte een rekenmachine, liet de oorspronkelijke prijs zien en deed daar ruim 15% van af.
Om het spelletje mee te spelen deed ik een lager bod, maar dat accepteerde ze niet.
Oke, ik neem hem. Om mij toch enigszins tegemoet te komen deed ze er nog een mooie kalender 2014 bij.
Zij blij, en ik nog blijer.
Wat zij nooit zal weten dat ik zelfs voor de oorspronkelijke prijs deze Monster had gekocht.

Hier een foto van de aankoop. Binnenkort wat betere foto’s.

Mazzelaar, proficiat.

En wanneer komt part 2??

Mijn beste,

Proficiat met deze markante aanwinst.
Mooie wijzerplaat!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie!
Enne… Waar was dat en wat was nu die “special price”?

Gnik Schreef:

Mooie!
Enne… Waar was dat en wat was nu die “special
price”?

Dat zal ergens in thailand zijn geweest…?

Als je je ticket meerekent dan is het inderdaad een ‘special’ price lol (:smiley:

Effe zonder dolle … mooiste Seiko van 2013! Gefeliciteerd en groetjes van zijn broertje :)-D

proficiat! vind dit de mooiste limited monster. en leuk avontuurtje.

Prachtige wijzerplaat!