Is inderdaad persoonlijk. Zelf vind ik een gladde lunette eentonig. Bovendien zie je er daarbij snel krassen op. maar zoveel mensen, zoveel wensen…
Ik ben benieuwd naar je Breitling topic-reanimatie
Wat ik misschien had moeten opnemen: er zijn er maar weinig die zo’n afgesleten ribbellunette weer goed kunnen krijgen. Een kras op een gladde lunette polijst je vlot weg.
Ha! Eens. Ik ken maar één adres en daarvoor moet je de lunette naar Canada versturen.
Ah, okay. Dat wist ik niet.
Plaatje ziet er goed uit!
Een recut dus? Dat kan ook bij Rolex toch?
Als er veel slijtage is zal Rolex een nieuwe bezel willen plaatsen.
Yes.
Ik durf niet te vragen naar de prijs.
Makes sense…
Gewoon plat polijsten dan. Kan je nog tijdje door met gladde bezel
Mijn schoonmoeder had een gouden dames datejust die na 20 jaar overleed. De reparatiekosten waren afschuwelijk, 4 a 5 k voor vervanging van de band en dan nog wat meer werk aan het uurwerk, vervanging van de kast (niet meer waterdicht) enz. enz. Ze heeft 'm ingeruild.
Een niet originele bezel is waarschijnlijk wel veel goedkoper te krijgen, maar dan wil Rolex 'm niet meer aanraken.
Niet doen. Doorsparen en gaan voor een mooier exemplaar.
Je zit in ieder geval op het juiste pad
Respect the jubilee @Fat_Man_Need_To_Change.
Ik ben even benieuwd waarom je dit weird vindt?
Ik gok dat “weird” een reactie was op het vlaggen, Semi-Pro.
Weird dat het werd dichtgevlagd, niet dat je goed advies gaf
Ik zit er ook nooit naast he. Pff, vermoeiend.
Ah zo
My bad, ik dacht even wat vind je nou raar aan goed advies?
Ja dat het meteen dicht stond vond ik ook vreemd maar het is nu helder omdat ik er een topic aan weidde
en deze
En nu even de slaap uit mijn ogen wrijven en alles goed interpreteren
Mijn excuus is griep, vink wel valide
Beterschap!
Aan welke prijs moet je ongeveer denken eigenlijk bij een datejust die enigszins fatsoenlijk is?
Dus band nog in redelijke staat, bezel en kast ook nog acceptabel geen mint of near mint zeg maar.
Dus niet zoals die van jou die op de Nivea for men(sisies) na nog in goede staat is/was
Over welke referentie heb je het? Dit model is voor vrouwen.
Dank U, gaat al beter hoor. Het ergste hebben we weer gehad gelukkig en zodoende ook weer wat meer tijd om hier rond te hangen. En lekker van mijn NA te genieten omdat ik tijdens werk niet dragen kan ivm beschadigen.