Aankoopadvies Vostok - 150 case

Goedenavond allemaal,

Ben nieuw op het forum, dus ik hoop dat ik dit topic op de goede plek plaats. Zo niet, laat me weten waar het thuishoort!
Laatst heb ik het merk Vostok ontdekt, leuke horloges en de keuze is enorm. Maar die enorme keuze maakt het kiezen zelf wél lastig. Momenteel twijfel nog tussen een paar modellen, een daarvan is een horloge met een 150 case omdat ik de wijzerplaat erg tof vind (150348).

De 150 behuizing lijkt van voren best veel op de befaamde 710 case. Van de zijkant is hij echter minder (niet) afgerond en de kroon is niet verdiept zoals bij de 710 wel het geval is.
Zijn er mensen hier met een Vostok horloge met een 150 case en wat is jullie ervaring hiermee? Zouden jullie er met de kennis van nu dezelfde keuze hebben gemaakt of voor een andere behuizing zijn gegaan?

En een vraag voor de rest, zouden jullie mij aanraden om voor het horloge te kiezen met mijn favoriete wijzerplaat of de horloge met mijn favoriete kast? (Ben overigens niet erg thuis in modden, dus deze twee samenvoegen zie ik me nog niet zo snel doen)

Groet, Kolkklok

2 likes

Ik zou voor het horloge met de favoriete kast gaan, of beide en dan de inhoud omwisselen. Hier in ieder geval een overzicht van de 2 kasten samen.

2 likes

Ik zou zelf ook voor de kast gaan. Eventueel kun je zelf een wijzerplaat wijzigen of eventueel een compleet uurwerk met alles erop en eraan in één keer swappen.

Het blijven leuke dingen en super betrouwbaar.
Groetjes van de mijne :grin:

2 likes

Bedankt voor het advies, dan wordt het de favoriete kast! :slight_smile: