ik ben reeds enige tijd op zoek naar tips voor het aankopen van reinigingsproducten voor in mijn Elma.
Ik had deze vraag al eens gesteld als reactie op een voorgaande post meer kreeg hier tot vandaag niet zoveel reactie op.
Ik dacht onderstaande producten te kopen.
Voor in de eerste pot:
Voor in pot 2 en 3:
Nu is dit toch eerder een dure aankoop die in grote hoeveelheid dient aangekocht te worden.
Vergis ik mij hierin of hebben jullie hier goede tips hoe ik mij deze tegen een degelijke prijs kan aankopen.
Ik sta ook open voor andere producten zolang deze veilig en efficient zijn.
Niet mauwen over die paar handenvol tientjes. Je doet er heel erg lang mee; en je kunt bovendien bij elke bad-wissel de tweede spoelpot op de plek van de eerste zetten, en telkens dus slechts twee baden verversen. Het is IMO echt topspul - gebruik het al meerdere jaren - en ik koop van dezelfde verkoper op eBay.
Wanneer je baden wisselen - als de resultaten van een spoelbeurt tegen beginnen te vallen. Dat duurt HEEL lang bij dit merk.
Goede keus. Zelf heb ik jaren L&R gebruikt en ben vorig jaar terug over gestapt naar deze Elma vloeistoffen. Zeer tevreden resultaat, vloeistoffen gaan ook langer mee als L&R. Aanschaf lijkt hoog maar je doet er echt een hele tijd mee.
Deze heb ik jaren gebruikt maar was niet altijd tevreden over reiniging en residu dat na een tijdje achterblijf in het eerste bad. Overstap naar de huidige Elma vloeistoffen is een wereld van verschil. Ik ben er erg tevreden mee.
Heb precies dezelfde ervaring met L&R. Bad kan ineens fijne druppels achter laten op het uurwerk en deze kleverige druppels zijn erg moeilijk te verwijderen.