Aanmelden: mini-meeting Groningen/Friesland/Drenthe

Ook in/ rond Leeuwarden kan ik wel een aantal oppikken eventueel. Mocht t in Leeuwarden zelf plaatsvinden, dan kom ik op t fietsje en drink ik een biertje mee…:wink:

Kleine teleurstelling :frowning: Ik heb contact gezocht met van der Klaauw met de vraag of het eventueel mogelijk zou zijn een rondleiding in hun atelier te krijgen voor/tijdens de meeting. Helaas zijn ze nu erg druk ivm Baselworld 2016. Misschien in de tweede helft van dit jaar.

2 likes

oei, dat was wel erg gaaf geweest!

1 like

Indien in 'Stad" ben ik erbij!

Is geen voorwaarde hoor, Stad, :wink:

Leuk initiatief. Ligt een beetje aan de locatie.
Is denk ik te ver reizen voor mij vanuit Maastricht.

Wat is centraler dan Groningen? :wink:

2 likes

Even een kleine update. Ik heb een leuke locatie kunnen vinden in de stad Groningen. Op steenworp afstand van parkeergelegenheid en openbaar vervoer. Dit is een locatie die alleen toegankelijk zal zijn voor ons tijdens de meeting (dus geen pottenkijkers)

Aangezien we met een grote groep zijn en de hapjes en drankjes achteraf berekend worden (all-in was niet mogelijk) is onthouden wat je gegeten/gedronken hebt en apart betalen natuurlijk geen doen. Dus ik ga even kijken wat er allemaal nodig is qua eten en drinken om er een geslaagde avond van te maken en min of meer zelf een all-in arrangement samen te stellen. Ik schat dat de kosten zo rond de €25 a €30,- zullen komen.

En dan volgt het moeilijkste… Het prikken van een dag/datum…

7 likes

Ik wil graag als datum zaterdag 9 april van 20:00 tot 23:00 voorstellen. Als mensen zich via PB bij mij willen aanmelden dan kan ik aan de hand van het aantal aanwezigen de kosten en de bijdrage per persoon berekenen :slight_smile:

9 april lukt niet, jammer.

10-04 heb ik een motortoertoch… moet dan vroeg op… dus de 9de gaat em voor mij ook niet worden…

kun je geen datumprikker opzetten… dan kunnen we uit een paar data onze voorkeur uitspreken…

Ook hier een ‘nee’ voor 9-4. Dit ivm voetbal…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Cambuur? :wink:

Das alleen maar degradatie, en geen ondergang als ons FCT :cry:

1 like

ik kan niet ivm competitie tennis…

Ik kan niet vanwege knikker kampioenschappen…

1 like

Ik zou kunnen. :smile:
Gezellig met z’n tweeën bitterballen eten, bier drinken en over horloges praten.

Hey Jeffrey,

Kun je niet gewoon een datum plannen? Duizend mensen duizend meningen. Dus: de ideale datum bestaat niet. Welke locatie had je in gedachten?

Leuk hoor, goed initiatief!!!

even tip van een eerdere organisator, kies drie data ‘verder weg’ en laat stemmen, dan kunnen er doorgaans veel meer mensen :wink:

of niet @SuperC, ouwe rot in het organiseervak…?

1 like

Tja, ik kan waarschijnlijk dus wél de negende :smiley: