Uhm… Goedie, dat zie je toch verkeerd. Aanmeldingen gaan per PB. Jouw bovenstaande bericht is aldus niet geldig .
Afmeldingen Worden hier blijkbaar gedaan vaak zelfs met vermelding van reden En dat zijn er nog maar een paar!
@RMK de locatie zal niet openbaar gemaakt worden, maar aan de deelnemers worden gecommuniceerd. Dit omdat de waarde van de meegebrachte kleinoden opgeteld ongewenste aandacht zou kunnen trekken.
Nu ben ik organisatorisch niet zo sterk en ik wil het initiatief niet onderuit halen. Ik vind het namelijk top!
Stad (zoals liefkozend genoemd) is niet het meest optimaal voor wat betreft de drie provincies.
Nu woon ik natuurlijk weer in het uiterste puntje van zuidoost Friesland. Ik wacht nog even af met aanmelden.
Ik wil 9 april wel even toelichten. Ik werk om de week (klinkt heerlijk he ) dus ik kan om de zaterdag. 23 april was voor mij ook geen optie en daarna zitten we al weer in de meivakantie. Dus op korte termijn bleef alleen 9 april over. Ik had gedacht dat 5 weken van te voren wel ruim voldoende zou zijn. Ik heb inmiddels al wel wat aanmeldingen voor 9 april, maar wil met alle plezier een datumprikker opzetten voor een andere datum. Dat zal dan wel eind mei of de maand juni worden.
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo’n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
Bij opgravingen in Friesland op 50 meter diepte is helemaal niets gevonden, vandaar dat we niet anders kunnen concluderen dan dat ze daar al 5000 jaar draadloos internet hebben.
Ik krijg nog steeds aanmeldingen voor 9 april. Op verzoek van meerdere leden is die datum geschrapt omdat het wat vroeg dag was om iets te regelen. Ik wil iedereen die aanwezig wil zijn dan ook verzoeken om via de datumprikker: http://prik.kr/pmxjmxi8qbmpaxg2 een voorkeursdatum aan te geven.
We kiezen met z’n allen de meest geschikte datum door te stemmen. De datum met de meeste deelnemers zal de uiteindelijke datum van de meeting worden. Je voorkeur aangeven kan via de link in het bericht hierboven (datumprikker)