Na enige tijd te hebben rondgeneusd op dit forum, heb ik eindelijk een account aangemaakt.
Ik wil graag mijn eerste “echte” horloge aanschaffen en ben benieuwd naar wat suggesties! Ik sta er nog vrij breed in en heb eigenlijk twee eisen/limieten:
Hee, voordat wij hier allemaal suggesties gaan doen die het allemaal toch niet worden…
Wat zoek je eigenlijk? Een Flieger, Duiker, Dresser, of Fieldwatch?
Hoe belangrijk is waterdichtheid voor je? Is 50m genoeg, of moeten we met 200m+ aankomen?
Wat is je favoriete kleur?
“Want een horloge, budget 450 Euro” is de ultieme intellectuele luiheid. Als je zelf nog niet verder nagedacht hebt dan dat zou ik geen horloge kopen. Je moet toch iets mooier vinden dan andere dingen?
Haha mooi
Toch denk ik dat TS eerder door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik kan me mijn eerste zoektocht ook nog wel herinneren. Kwam uiteindelijk ook hier terecht toen ik het niet meer zag.
Of ik daar uiteindelijk beter van ben geworden kun je je afvragen maar ik ben toen wel op leuke ideeën gekomen die ik nooit zelf had verzonnen.
Welkom en veel plezier op HF, Hemco! Er is al een aantal suggesties gedaan. Ik zou daar nog aan toe willen voegen de Seiko SARB033 or 035. Mooie sportieve dresswatches en gebruikt moet lukken binnen je budget. Nieuw wordt lastiger. Ze zijn inmiddels niet meer in productie.