Aanschaf GW-7900RD-4ER

Heren,

Ben op zoek naar een horloge die wat kan hebben en een klein budget (150 eur). Voornamelijk voor klussen, motorrijden, vakanties en festivals. Het horloge wat ik nu voornamelijk gebruik is een Seiko Velatura. Nadeel is dat de band niet makkelijk een gaatje groter kan als je pols iets groter wordt door hitte (vakantie en festival) en ik er te zuinig op ben om deze achter te laten in een tent of om te doen met klussen.

Nu heb ik mijn ook laten vallen op een g-shock GW-7900RD-4ER. Lijkt me ideaal; 100 gbp, schokbestendig, altijd power en op tijd.
Maar misschien zijn er nog alternatieven voor dit budget? (of betere verkooppunten dat amazon.co.uk)

Ik heb de volledig zwarte versie en bevalt me prima om de pols door de flapjes aan de binnenzijde van de band.

Maar er zijn zoveel alternatieven… wat zoek je als “toolwatch”? G-shock is prima imho. Er zijn ook leuke ana-digi of volledig digitale versies.

Belangrijk is denk ik de prijs (ivm beschadigingen) en dat die wat kan hebben. De Seiko Monsters vind ik niet zo en zijn ook alweer wat duurder. Volgens mij is de prijs netjes wat ik op amazon betaal

de mijne zat op 150 euro incl verzending. weet dan niet of t prijsverschil dermate is om m uit de uk te halen. ook ivm garantie enzo vind ik binnen ned wel t prettigst.

Tweedehands Seiko BFK moet kunnen, met wat geduld en zoeken
Anders een skz007 van seiko

Gnik Schreef:

Tweedehands Seiko BFK moet kunnen, met wat geduld
en zoeken
Anders een skz007 van seiko

x 2 … BFK!

De G-Shock is besteld.
De SKZ007 is niet mijn ding, de BFK lijkt / leek me ook een goede optie. Ben alleen bang dat ik hier te zuinig op zou zijn. Wellicht ooit als backup voor de Velantura.

Thnx