Naar mijn mening is de website van de Belastingdienst - zie link in het bericht van Ruud - voldoende duidelijk.
Slechts de inklaringskosten - een vast bedrag, zijnde de kosten die de pakketdienst maakt om aangifte te doen bij de Douane - zijn hierbij onbekend, omdat die verschillen per pakketdienst .
Oh ja, las het verkeerd, niets mis met de berekening, itt wat sommige anderen laten zien of roepen over percentages.
Er worden miljarden ingestopt, en dan komt er dit soort lariekoek uit.
Daar had wat nuttigers mee gedaan kunnen worden, zoals 10% naar mijn horlogerekening
Eerste les, niets van aantrekken. negatieve antwoorden gewoon overslaan. Heb je een vraag, zeker als je nog niet zo lang op het hf zit, gewoon stellen.
Beste antwoord is die van @Horlogemakker, weet je precies waar je aan toe bent
Maar zeker goed vergelijken met de prijzen binnen de EU, op enkele uitzonderingen na hoef je als particulier geen btw te betalen. Dus gewoon goed zoeken en vergelijken
Dennis, dit was Wilko he, maakte maar een dolletje. Prima kerel
En dan hebben we het nog niet over de gigantische energieverspilling gehad.
Het zou in naam der wet (prijs + verzenden)x1,216 moeten zijn, maar er zijn mensen die (prijs + verzenden)x1,25 aanhouden, dan valt het altijd mee. En inderdaad, die 4,5% is incorrect, het mag maximaal 80 cent zijn bovenop de BTW.
De Douane doet dit soms fout, dan kun je 4,5% - 0,80 Euro terug vorderen. Duurt maanden, dat wel.
ChatGPT is een vokking idioot met hallucinaties en een uiterst rekbare kijk op de werkelijkheid.
Nee. Het is 4.5% met een minumum van 0,3 en max van 0,8 euro. Op luxe horloges peanuts, maar op chinese euroknallers…
Klopt, dure lariekoek dekt de lading meer.
Als na een miljarden injectie zo’n bot niet eens in staat is een correct invoerbedrag te berekenen, is het voor mij weggegooid geld. Dat de bot tig keer beter medische scans e.d. kan beoordelen, maakt weer veel goed. Maar hou het dan bij waar het wel goed in is.
Kijk nu doen we zaken