Aanschaf horloge

Hamilton Intramatic 68 wellicht?

4 likes

Is die niet 42mm? Verder is het wel een heel gaaf horloge!

Klopt. Oogt kleiner vind ik. Verder ultieme vintage race chrono uitstraling.

Ook 42mm

Ben je nu gewoon at random je assortiment chrono’s erin aan het gooien? :thinking:

:point_up:

3 likes

hahaha ik help mee met het zoeken naar de juiste merk

1 like

Tudor black bay heritage chrono misschien alleen geen 369 indeling

1 like

Gezien je voorkeur voor een chronograaf, wat te denken van een el primero uurwerk?

Ik heb zelf een chrono master van zenith die er wat klassieker uit ziet

Maar ze hebben het uurwerk die vele toch wel een topper vinden met zn high beat, colum wheel en manufacturer.
Mocht die klassiekere uitstraling je niet bevallen, dan zijn er genoeg alternatieven.

3 likes

Hamilton, Certina en Longines bekeken maar geven niet de ‘WoW’ factor.
Hierin zit ook een stuk merkbeleving van mijn kant. Wat er niet echt is binnen het budget bij deze merken.

Een echte vintage valt af, dit spreek mij (nog) niet aan. Ik zoek een modern horloge 1999+ met een vintage uitstraling.

Een Zenith El Primero HW is inderdaad een goede optie. Iemand deze al een gehad? Waar op te letten?

Wat zou jullie voorkeur (top 3) zijn als je moest kiezen uit de 4 horloges uit de start post en de Zenith?

1 like

Sparen is voor nu geen optie … het brand in de hand :grimacing:

Behalve die in mij bovenkamer :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vind de Tag Heuer een mooie optie.

De mijne ook, is 41mm met korte lugs.
Maar wel boven budget.

6 likes

Ik vind die TagHeuer wel smullen hoor. :ok_hand:

2 likes

In 18K geelgoud is die te vinden voor 3300 euro, voor ± 2400 euro in staal zou wel moeten lukken. Wel 36mm

6 likes

36 is net te klein. wel schitterend. @Warroo heeft deze toch in NOS staat kunnen bemachtigen laatst?
Was die ook 36mm?

1 like

Draagt veul groter dan een speedmaster. Heb ze naast elkaar gehouden. De Heuer draagt als een 45mm horloge.

1 like

Speedmaster reduced :+1:

1 like

Zeker.

1 like

:ok_hand: bellisima

Ik zou voor de Tag gaan :smiley::+1:

1 like