Aanschaf horloge

Prachtig inderdaad! Op een gegeven moment is Tag geswitcht van 36 naar 39mm voor dit model. In welk haar precies weet ik niet maar je zou de latere jaren eens in de gaten kunnen houden.

Vind dit by far de mooiste optie tot nu toe maar je zou ook eens kunnen kijken naar een vorig model Tag Heuer Monza. Hier een CR2111 uit de vroege '00 Er is in 2016 een model uitgebracht dat hierop lijkt met de datum op 6.

3 likes

Deze volg ik met een schuin oog, maar ik ben bang uitgekeken te raken op de meer vierkante vorm.
Ik ben ronde horloges gewend.
En een Monza is volgens mij dikker. Niet handig als daily onder onder meer een overhemd.

Maar hij staat erbij in mijn lijstje.

Speedmaster Reduced
Tag Heuer Carrera Re-edition
Tag Heuer Monza
Zenith El Primero HW

1 like

De zenith. Is weer eens wat anders

Longines 1973 Heritage kan dan ook wel op je lijstje.

2 likes

Ik bezit, sinds kort, de tag en ik vind het een fantastisch mooie horloge dus ik zou deze zeker terug nemen.

1 like

Ehhhhh… je hebt een duidelijk een voorkeur voor Rolexen. Ik weet dat mijn voorstel een beetje buiten je budget is maar heb je al eens gedacht aan een Rolex Daytona?

Gehad (8 a 9 jaar terug) en verkocht.
Geen klik en ik kon het geld toen beter gebruiken.
Nu weet ik beter :laughing:.
Maar ik kan en wil er nu geen 12000 aan uitgeven.

1 like

Klopt, in ieder geval ten opzichte van de andere Heuer. Die andere twee heb ik nooit omgehad.

Succes!

1 like

Sinn 903 een optie?

Zeker een schitterend horloge, maar ik vind hem te druk.
Bedankt voor de suggestie :+1:

3 likes

Zeer content mee, maar deze heeft voor mij dan ook een hoge emotionele waarde.

2 likes

Enig idee of deze nog ergens te vinden zijn ?

Op Chrono24 staan alleen twee gedragen exemplaren, dus ze zijn inderdaad opvallend schaars.