Aanschaf iwc fliegerchrono

Vorige week eerst bij LEX watch geweest;heel goed ontvangen door ze en ze hebben hele strakke prijzen!
Alleen moet je wel goed weten waar je voor komt (alleen dat horloge halen ze dan in huis).
Uiteindelijk de dag erop bij de AD de reverso gekocht;toch wel een andere beleving.
We konden daar alle horloges passen en bewonderen,en een horloge kan onverwacht anders uitvallen in het echt,dus life uitzoeken is voor mij blijkt nu erg belangrijk.
Ze namen uitgebreid de tijd voor ons en twee uur later stonden we met IEDER een prachtig horloge (de reverso was een stuk goedkoper dan de portugieser 7 days)
en tassen vol boeken en andere leuke dingen buiten.
Een mooie herinnering nu ook verbonden aan de horloges (toch meerwaarde in mijn ogen).
Bovendien kregen we ook nog een mooie korting.

Mijn advies is dan ook :ga ze gewoon allemaal passen en bekijken,misschien komt het perfecte horloge dan vanzelf bovendrijven :slight_smile:

gr Dirk

Daarnet de IWC Flieger chrono 3717 gepast in Breda.
Erg mooi horloge, vriendelijke mensen.
Ook een heel mooi boek van IWC gekregen.
Een aanrader dus.

Als je geinteresseerd bent in de 5001, raad ik je aan 'm eerst eens te passen.
Ik heb er een gehad en heb 'm weer verkocht omdat ik 'm wel erg “dik” vond. Ik heb nu een 3717 en moet zeggen dat hij me een stuk beter bevalt dan de 5001.

Het eigenaardige is dat de diktes elkaar niet veel ontlopen. De 5001 LIJKT veel dikker vanwege de vorm van de kast denk ik ?! Ik heb er ook geen goeie verklaring voor, maar de 3717 is volgens mij veel beter geproportioneerd dan de 5001.

Kortom; naar de dealer en eerst een rustig passen :smiley:

Groet
Mark