Aanschaf IWC portuguese automatic 7 days

Hallo allemaal,
Zoals alleen een enkeling van jullie weet heb ik eind december een herseninfarct gehad.
Het gevolg hiervan is dat ik niet meer kan autorijden en motorrijden.
daarom heb ik mijn motor moeten verkopen!

Een deel van dat geld wil ik nu besteden aan een tot nu toe onbereikbaar horloge waar ik van alleen maar van kon dromen.

Het gaat om de IWC portuguese automatic 7 days die met een heel aantrekkelijke korting nieuw te koop is bij LEXWATCHES in Enschede.

Ik heb een afspraak gemaakt om het horloge te gaan bekijken.
Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met LEXWATCHES want dit aanbod lijkt haast te mooi om waar te zijn :slight_smile:

Graag jullie reactie

groeten Dirk

Allereerst wat ontzettend klote om te lezen zeg… moet er niet aan denken,…sterkte!!

Bij Lex kun je perfect horloges kopen en is helemaal drie keer in orde!! :slight_smile:

Hallo,

Wat enorm vervelend om te horen. Ik hoop dat het herstel en revalidatie succesvol verlopen. Als door dit soort ingrijpende dingen een motorfiets moet wijken, dan is een horloge een goede plaatsvervanger. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen.

Sterkte & Succes

Heb geen ervaring met Lexwatches, maar wens je veel sterkte en succes bij het revalidatieproces.

Groet
Herman

Kijk ook nog even bij je privé berichten!

Even zoeken in de rubriek ‘ervaringen met verkopers’

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,266011,266011#msg-266011

Hallo Dirk,

Heel veel sterkte met revalideren en wat ontzettend goed van je dat je ondanks deze tegenslag voldoening uit andere zaken probeert te halen. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar het horloge, dus hou ons op de hoogte!

Ik wens je heel veel gezondheid.
Weet hoe moeilijk het verkopen van een/je ‘brommer’ kan zijn :frowning:

Zou best dezelfde keuze als jij kunnen maken en gaan voor een vreselijk mooi klokje.

Succes!!! en beterschap!

Is het dan zo ernstig dat volledig herstel onmogelijk is?

ik zag hem ook op de site. Fantastisch horloge/prijs!!

groet,
Arno

Door het infarct heb ik een oog coördinatieprobleem :ik zie wat dubbel en kan slecht focussen,ga dan staren en bovendien krijg ik maar de helft van alle informatie mee (heb ook er nog een informatieverwerkings stoornis bij) en is oversteken al een hele onderneming!

Het zal best nog wat verbeteren maar motorrijden vergt een optimale voertijgbeheersing en in/overzicht in het verkeer,en dat is nu een onmogelijke opgave.

Ik mag ook geen voertuigen besturen ,zou ook helemaal niet verzekerd zijn.

sterkte met revalideren man (tu)

over lex watches heb ik alleen goede dingen gehoord

Dank voor jullie reacties!

Fijn om te horen dat eigenlijk iedereen positief is over LEX.
Hoop dat mijn bezoek een feestje wordt :slight_smile:

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Flieger63,

Succes met de revalidatie en de koop. Laat even weten hoe het is gegaan. We zijn nu natuurlijk wel benieuwd hoe het voelt om een winkel binnen te lopen en te zeggen: ‘Goedendag, ik kom voor een IWC…’ :slight_smile:

Goed dat je het beste er van probeert te maken.
Een mooi horloge waar je elke dag van kan genieten en je ook nog van nuttige informatie verschaft is beter dan een motor welke alleen stof staat te verzamelen.
Ik denk niet dat de IWC je zal teleurstellen.
De 7 days is geweldig. Het is een heerlijk gevoel om een dergelijk meesterwerk van de juwelier mee te nemen. (heb zelf een Big Pilot.)

Veel succes er mee!

Erg om dit te horen. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Wel weer mooi dat je je droomhorloge nu kan kopen. Zal hopelijk een hoop goed maken.

Ja ik heb er echt zin in,kan haast niet wachten!
De big pilot is inderdaad ook prachtig ,maar net te groot:ik ben maar een klein menneke :wink:

Mooi dat je ondanks je grote tegenslag het mooie eruit haalt, een nieuw horloge. Veel sterkte met je herstel.

Veel sterkte bij je revalidatie en hoelijk maximaal herstel.
Knap om op zo snel na het gebeurde een dergelijke keuze te maken.
En niet eerst een aantal jaren vast te houden aan wat geweest is, en mischien nooit meer terugkomt.

Uiteraard heel veel plezier gewenst met je aankoop.

Mooi KL…, zo’n herseninfarct. Blijkbaar ben je er nog redelijk goed vanaf gekomen, aangezien je prima typt ;). Moet het dan toch maar een beetje positief blijven zien, al weet ik uit ervaring (uit de naaste omgeving) dat dat ook niet altijd meevalt. Temeer wanneer je een hobby daardoor niet meer kunt beoefenen. Ik merk uit je berichten wel dat je positief ingesteld bent (tu).

Blijkbaar heb je wel je motot goed kunnen verkopen, aangezien je voor een IWC kunt gaan. Was dan ook geen lullig brommertje B)-.

In ieder geval succes met verder revalideren (hopelijk komt je coordinatie en informatieverwerking toch weer meer terug) en met het ‘rondmaken’ van je deal aangaande de IWC (wel foto’s plaatsen he).