Ik zou graag de Omega Speedmaster X33 willen aanschaffen. Wie kan me iets meer vertellen over welke serie goed/beter is en waar op te letten ? Ik zie op chrono24 prijzen tussen 1500 en 3000 euro. Wat is een reele marktwaarde voor een gebruikte ? Waar moet ik op letten ? Tips ?
kortom, ik zou het op prijs stellen als ik iets meer achtergrond info zou hebben zodat ik e.e.a. beter beoordelen kan.
Er is verschil tussen de generatie 1 en 2. Over de gen1 gaan wat horrorverhaal rond over het uurwerk. Nou heb ik zelf een gen1 gehad, zonder problemen.
Uiterlijk onderscheiden ze zich in ieder geval door een verschillende kroon. De gen1 heeft een kroon waarop de “groefjes” lopen zoals je gewend bent op een kroon. Bij een gen2 lopen 2 (of 3) groeven rondom de kroon.
Voor een mooie en complete ben je snel ongeveer 2400 euro kwijt.
Ik heb er onlangs een aangeschaft in de VS. Rond de 2K voor een complete set en in goede staat is een redelijke prijs. Alles ver naar boven of onder geeft te denken. Stuur me maar een PB evt met email en 06 nummer, dan kan ik je flink wat informatie geven.
Ik heb er onlangs een aangeschaft in de VS. Rond
de 2K voor een complete set en in goede staat is
een redelijke prijs. Alles ver naar boven of onder
geeft te denken. Stuur me maar een PB evt met
email en 06 nummer, dan kan ik je flink wat
informatie geven.
Ik heb er onlangs een aangeschaft in de VS.
Rond
de 2K voor een complete set en in goede staat
is
een redelijke prijs. Alles ver naar boven of
onder
geeft te denken. Stuur me maar een PB evt met
email en 06 nummer, dan kan ik je flink wat
informatie geven.