Aantal leden HF

Nieuwsgierig naar hoeveel leden HF nu eigenlijk heeft?
Zie eigenlijk elke dag nog wel namen die ik nog niet (eerder) heb gezien, en nee dan bedoel ik niet de even “voorstellen” leden.
Dus op hoeveel zou de teller staan?

1 like

Je kunt beter vragen hoeveel actieve leden er zijn.

5 likes

Ben ook wel benieuwd.
Zit wel een (groot) verschil tussen actief of alleen een account.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/about

6 likes

Laatst zag ik in een poll +460 mensen die stemden.

2 likes

Ik heb wel eens van een oudgediende hier gehoord dat er zo’n 17000 leden zouden zijn. Hou mij er niet aan vast, want ik heb het slechts gehoord. Van hem hoorde ik ook dat er veel minder echt actieve leden zijn, zo’n 3 à 400 serieus actieve leden. Maar er komt vast wel iemand die het exact weet en gaat zeggen hier. Ik ben ook wel benieuwd of het klopt wat ik heb gehoord. :slightly_smiling_face:

1 like

Laatst zag ik, dat er ruim 550 HF leden trustlevel 3 hebben. Dat is een indicatie voor het aantal actievelingen onder ons. Waarom? Ik heb een poos wel dagelijks HF bezocht, vele duimpjes gegeven, maar niet of nauwelijks gepost en was teruggezet naar level 2. Toen weer in korte tijd wat reacties achtergelaten, en ja hoor, hupsekee, trustlevel 3 terug verkregen. Zo trots als een pauw en ervoor gezorgd, dat het bij mijn nickname vermeld staat. Pure ijdelheid; ik geef het toe.

13 likes

2 likes

Ok maar waar zie jij het ledental staan?
Ik niet… :innocent:

Dat is het aantal registraties

2 likes

Zoveel om precies te zijn:

Ik denk dat gebande gebruikers van het totaal van 28,9K zijn gehaald. :joy:

5 likes

We zijn er hier en daar een aantal (al dan niet vrijwillig) kwijtgeraakt :joy:

3 likes