aantal verkocht adv van gebruiker opzoeken

Nee, dat tellen gebeurt door een vlagger .

2 likes

Helemaal eens! En waarvoor dank.

Er bestaat een Koekoek Only verborgen en strickly Mods topic…

4 likes

[opnieuw gepost; stond fout in de zoekregel]

zoeken lopend jaar:

Verkocht:
@seamaster category:15 after:2021-01-01

Te koop:
@seamaster category:12 after:2021-01-01

1 like

Beiden. We hebben meetellers (meestal belanghebbenden) en zelf doen we op een regenachtige zondagmiddag ook weleens wat huisvlijt.

5 likes

Iets om over na te denken/suggestie: in de standaard advertentie-tekst dient de eigenaar ook meegeven hoeveelste verkoop het betreft.
Dan leggen we de primaire verantwoordelijkheid bij de verkoper en is eea net iets makkelijker te controleren…

1 like

En hoeveel % gaat dat werkelijk doen?

100% als het verplichte toelichting wordt, anders een handhaving van forum regels en advertentie verwijderen…

Het is een suggestie…

1 like

En daar komen de mods weer in beeld omdat zij een advertentie kunnen verwijderen.

@peterpan, ik probeer zelf met suggesties te komen over hoe het aantal advertenties makkelijker gemonitored en gehandhaafd kan worden.

Wat wil jij? Wat is jouw mening/suggestie? Ik lees alleen losse vragen en kan nog verband leggen tussen jouw opmerkingen en het punt dat je wil maken.

Ik vind het geen slecht idee van @Double_E.
Tellen moet de plaatser toch en het bespaart de mods veel werk.

1 like

Query draaien op de database?

1 like

Wat ik wil maakt niet veel uit (ik verkoop niets) maar het zou mooi zijn als het de mods niet veel (extra) tijd kost. Het zou mooi zijn als dit automatisch zou kunnen vanuit de software, maar ik ben geen techneut.

Een mooie cronjobje die de query in nieuwe tabel gooit voor mooie counter voor het jaar die oude van vorig jaar gelijk weg gooit dan kan je het ook op het profiel laten zien. Maar is wel wat werk voor iets wat we als gebruikers ook zelf een beetje in de gaten kunnen houden.

Ik ben wel benieuwd hoe je met die query advertenties gaat vangen waar meerdere items in staan.

Niet. Of je moet gaan tekstminen. En dat gaat een beetje ver.

En dan ook niet, want dan schrijft men creatief verkauf, aangeboden, in de aanbieding, for sale, christmas sale, enz.

Mja. Dat is een zaak van een hele hoop gerelateerde woorden opnemen. In any case, blijft een best effort.

Jaren lang de servers een beetje normaal te laten lopen was al te veel gevraagd. Denk je dan dat er wel zo’n heel project opgestart gaat worden om verkooptopics bij te houden?

1 like

Het zit je wel hoog hé, dat verplichte deeltijds lidmaatschap van een tijdje geleden? Laat het los, dat vermijdt maagzweren :smiley:

1 like