aantal verkocht adv van gebruiker opzoeken

is er een manier om simpel bij de verkocht archief op naam te zoeken ?

dit ivm het aantal per jaar wat toegestaan is om te plaatsen :thinking:

ik heb nl geen idee op hoeveel ik zit en om nu een heel door te scrollen :zipper_mouth_face:

alvast bedankt :+1::+1:

1 like

Je staat op 30. :joy:

6 likes

https://www.horlogeforum.nl/search?q=%40seamaster%20%20%20category%3A15

https://www.horlogeforum.nl/search?q=%40seamaster%20%20%20category%3A12

1 like

:man_facepalming:t3:

Ik tel er ook 30 :sweat_smile:

2 likes

ja daar kijk ik niet zo vanop , vandaar ook mijn vraag :grimacing::+1:

2 likes

Da’s niet best.

mijn eerlijkheid ofdat er niet genoeg op gelet wordt :wink::+1:

2 likes

Eerlijkheid duurt het langst :+1:t2::wink:

1 like

Ik tel er 28 :innocent:

Wij moeten het zelf ook handmatig tellen omdat de bandjes, schakeltjes etc niet mee tellen.
En sommige advertenties bevatten meerdere horloges en dan gaat het ook hard.
In jouw geval @seamaster is het nu een mooi moment om voor dit jaar te stoppen :wink:

21 likes

afbeelding

9 likes

Wordt er actief door mods geteld? Of gebeurd dat na een vlag van iemand?

1 like

Bij jou wel :smirk:

8 likes

Je kunt ook via jouw profiel naar 'meer topics’en daar (handmatig) de geplaatste verkoopadvertenties tellen. Uiteraard rekening houdend met eventueel meerdere aangeboden horloges in één advertentie.
Dan heb je wel de gearchiveerde en actieve verkoopadvertenties in één overzicht.

Alleen hoe dat dan zit en wordt bijgehouden met verwijderde advertenties, die snap ik niet… Die schijnen wel mee te tellen maar hoe je die zou moeten zien, geen idee.

2 likes

Die zien wij wel maar ik kan mij voorstellen dat het een aardige administratie wordt.
Het is jammer dat het niet automatisch kan.
Aan de andere kant, je mag hier gratis horloges aanbieden en het enige wat je hoeft et doen is tellen hoeveel je er per jaar aanbiedt.
Zou te doen moeten zijn :slight_smile:

14 likes

Wellicht is het een idee om de regel in te stellen dat het één horloge per advertentie moet zijn. Telt veel makkelijker, voorkomt discussies.

1 like

@Jur Misschien is het een idee om het verplichte tekstgedeelte van een advertentie uit te breiden met ‘aantal eerder aangeboden horloges in dit kalenderjaar’.

5 likes

Tellen de mods ook actief mee of reageren en tellen ze alleen na een vlag?

1 like

Of je zou kunnen gaan naar een extern-registratiesysteem waarbij je enkel na registratie een advertentie mag plaatsen. Gaat wellicht wel heel ver…