Ik weet inmiddels dat er meerdere liefhebbers aan het uitzoeken zijn om welke horloges het hier gaat. Men wacht echter terecht met het antwoord omdat na het inzenden van een goed antwoord het voor de naderen geen puzzeltje meer is.
Maar na 20.00 uur vanavond is reactie (goed, fout of niet gevonden) welkom!
Ben benieuwd
Jammer dat niet is begrepen dat het leuk is voor veel beginners om een beetje rond te spitten en bepaalde klokjes weer eens voor het voetlicht te krijgen. Overigens is er nog niemand in geslaagd om te voldoen aan de simpele vraag om een foto van de voorzijde te plaatsen… Beste M035 als je de pittige puzzel van Carpe tempus hebt opgelost kun je er zelf eentje inbrengen. Gr. Henk
Jammer dat niet is begrepen dat het leuk is voor
veel beginners om een beetje rond te spitten en
bepaalde klokjes weer eens voor het voetlicht te
krijgen. Overigens is er nog niemand in geslaagd
om te voldoen aan de simpele vraag om een foto van
de voorzijde te plaatsen… Beste M035 als je de
pittige puzzel van Carpe tempus hebt opgelost kun
je er zelf eentje inbrengen. Gr. Henk
Ik kan M035’s reactie wel begrijpen. Ik had ook zo iets van, het staat er letterlijk op. Dus met Google, zo gevonden.
Die zwarte is voor mij iig een uitdaging. Gezien de sierbezel denk ik niet dat het een heel duur of bekend merk is. Hij is 100m WR, maar merk is voor mij onherkenbaar. Ik vind em wel gave wijzers en wijzerplaat hebben. Ben benieuwd naar de verlossende foto’s.
Juist…
overigens dacht ik bij de Junkers
Bauhaus aan de zwarte wijzerplaat.
mooie klokken trouwens,
draag je ze vaak,
of is het meer voor in de vitrine o.i.d ?
Juist…
overigens dacht ik bij de Junkers
Bauhaus aan de zwarte wijzerplaat.
mooie klokken trouwens,
draag je ze vaak,
of is het meer voor in de vitrine o.i.d ?
zag aan de bruine band al gelijk dat t om de witte ging.
Bedankt voor het compliment. Ik draag ze beiden afwisselend met een voorkeur voor de Oris. Ik heb nog een paar aardige Quartz horloges, zoals Seiko, Zeppelin en Breil. Maar ja eenmaal mechanisch… Gr. Henk