Aanvulling op de verzameling. Squale of Tag


Een Squale, alleen al vanwege de historie.

Stukken beter :+1:
Ik blijf bij de Tagā€¦ want die wil ik eigenlijk ook :sunglasses:

1 like

De Tag Heuer is echt een heel tof horloge.
De afmetingen zijn perfect (40,5 bij iets van 11,5mm hoog).
De wijzerplaat en wijzers heel mooi afgewerkt.
De band is fraai en draagt prettig.

Twee aandachtspuntjes:

  • de schakels van de band zitten vast met pinnen
  • de sluiting heeft geen snelverstelling (zoals een Easylink)
    Maar dat geldt wel vaker in deze prijsklasse.

En de 6 glimmende delen op de bezel zijn gevoelig voor krasjes. Als je dat storend vindt kun je eenzelfde type zoeken met ceramische bezel.

Plaatjes:


10 likes

Ja supermooi horloge.

1 like

Voor mij ook de Tag. Heb zelf de versie van Bauhaus gehad in het grijs. Erg mooi en wat lichter dan je huidige collectie. Er is volgens mij ook nog een witte versie als je nog meer afwisseling wilt.

Tag Aquaracer!

Zo op het oog zou ik zeggen:

Squale 1521 alleen als het de gepolijste blauwe is. Bij ieder ander antwoord de Tag Heuer zolang het de NIEUWE Aquaracer met stalen bezel betreft. Exact die @Bauhaus laat zien. Fabelachtig mooi. Leuke horloges allebei, maar ik heb de Squaleā€¦

Dat gezegd hebbende:

Bij het zien van je verzameling denk ik godsamme man, hou eens op duikers te kopen.

Maar liever een nette dresser, en dan in godsnaam iets met een lichte wijzerplaat. Je hebt al teveel zwart.

3 likes

Razor sharp die jongen. :upside_down_face:

Hou nou eens op je met je Wiebes. Waarom doe je geen Macron? Franse boer uit de jaren dertig die je bent. :joy:

TS houdt van zwart, omdat, omdat het donker is!

2 likes

Juist. En wie ben ik dan om niet te proberen om de goede man van het deprimerende

naar het zonnige, het bijna olijke

te leiden?

1 like

Ik zou nooit een horloge kopen waarvan ik niet weet hoe je dat merk uit moet spreken :wink::sunglasses:

1 like


Ik heb wel een dresswatch maar ben gewoon wel echt van de Duikers. (Yachtmaster ook hoor) maar ga morgen kijken bij een Tag aqua.

1 like

Tag Heuer is toch niet zo moeilijkā€‹:grin::wink:

Hoi-jer? :slight_smile:

1 like

:rofl::joy: ja die ja

1 like

Tag Heuer, all the way. Prachtig horloge voor een prima prijs. In mijn geval de blauwe 43mm met keramische duikring. Boven mijn Omega, Sinn en Tudor momenteel my wapon of choice.

Groeten
Rutger

5 likes

De Aquaracer en dan met de keramische bezel :heart_eyes:

1 like

De 41mm Aquaracers met keramische bezel zijn echt mooi en met een eigen gezicht! Dit is wel een horloge waar je het met de juwelier eens over de prijs kan hebben. Ze zijn namelijk wel een tikkeltje overdreven geprijsd. Een ander voordeel is dat er relatief veel verkoop punten zijn in NL.

1 like

De tags met de stalen bezel vind ik echt, echt heel erg mooi. De huidige 40.nogwatmm kast is echt mooi rank, de glanzende details maken 'm speels en de afwerking is in het handje super. Wat ook voor de Tag spreekt is de metalen band. Ik vind oysters comfortabel en mooi voor staal, terwijl de vrij brute shark mesh van de Squale echt niet mā€™n kop thee is.

Aan de andere kant:







Absolute bandenbaas. Geprinte plaat of niet, het is een fantastisch ding.

5 likes

Nou noušŸ˜