Aanwinst: Halios Tropik SS

Prachtig spul! Genieten :~

Er kwamen laatst wat zoektopics langs waarin de Halios Tropik naar voren geschoven werd als optie, helaas uitverkocht en tweedehands komt alleen af en toe de blauwe langs.

Er staat er momenteel eentje met zwarte wijzerplaat en stalen bezel (erg mooie combi) te koop op WUS, in Europa, Duitsland om precies te zijn (wel zo handig met invoeren/BTW).

Voor de liefhebber. Overigens ken ik de verkoper niet, gewoon een ‘tip van Flip’

Mooi klok, proficiat! Een mooie leren band zal 'm ook goed staan.

Is een oud topic waar ik even een tip in had gemikt, maar even goed bedankt!

De Tropik is door zijn aparte vorm van de overgang kast/lugs/endlinks niet echt een bandenswapper trouwens, op staal is hij fantastisch maar op leer of rubber een stuk minder geslaagd wat mij betreft. Daarom moest de Skindiver ook komen…

Oké. Evengoed blijft het een mooie klok. En wat de band betreft: smaken verschillen nou eenmaal!

Je ben lekker bezig.

Ook deze is een lekker klokkie.

Prachtige datum op zes uur en geen cijfer geneuzel op de wijzerplaat. Ik denk, “we weten nu onderhand wel waar de 1 uur, 2 uur 3 uur enz. enz.” op de wijzerplaat zich hoort te bevinden.

Elf.

Ik durf te wedden van niet. Wie heeft hem nu?

1 like

Leuk ding was dit. Overigens zou ik nu voor een witte gaan. Ik heb ze beide gehad.

1 like

Gefeliciteerd met uw aankoop.

1 like

Wij weten allebei wat jij droeg toen ik deze had. :joy:

Dit was zelfs voor mijn noob V7 tijd :sweat_smile:

1 like

is dat een auto?

1 like

Ja.

1 like