Aanwinst : Hamilton Viewmatic

Dag heren,

Gisteren (zondag) de Hamilton Jazzmaster Viewmatic in Roségoud van horlogeforum-prominent Dreski overgenomen. Na enig PB- en telefonisch contact snel een deal kunnen sluiten. Ik stapte gister in de trein, op naar Amsterdam. Na anderhalf uur reizen daar aangekomen, stond Dreski met daar op te wachten. Heel leuk om iemand, waar je toch het een en ander van weet maar eigenlijk ook helemaal niet kent, in persoon voor je te zien. We zijn buiten op een bankje gaan zitten en toen kwam het horloge tevoorschijn. Clichématig was hij nog mooier dan op de foto’s, wat een prachtig horloge. We hebben even een praatje gemaakt over horloges en poker, en de deal kunnen sluiten. Afscheid genomen en direct vol trots de trein ingestapt. In de trein de boekjes doorgelezen en uiteraard het horloge aandachtig bekeken, het horloge is zo goed als nieuw, Dreski heeft hem heel goed behandeld. Onderweg wel een lichte tegenslag : De trein was defect en we moesten 40 minuten stilstaan op 5 minuten afstand van het station. Toen uiteindelijk het kwijl van mijn kin afgeveegd en uitgestapt, op naar huis om een hapje te eten.

Bedankt voor het prettige contact, Dreski. Ik ben ontzettend blij met het horloge, je bent een aardige, eerlijke en openhartige man :slight_smile: (y)

Vanavond heeft mijn vader (met mijn assistentie) foto’s van het horloge gemaakt, hier komen ze :

En naast zijn geelgouden broertje :

Zoals jullie kunnen lezen ben ik ontzettend enthousiast, blij en trots op deze topaanwinst. Deze doe ik niet weg!

Bedankt voor het kijken :slight_smile:

Wat ontzettend leuk dat jij hem hebt! Die 40 minuten heb je vast alleen maar naar je linkerpols gekeken? Erg mooi horloge en die CW verbleekt wel wat naast deze warmbloedige klassieke schoonheid.

Zo Krentenbol, mooie setje samen.

Jammer van de trein, maar had je extra tijd om naar je nieuwe aanwinst te kijken. Veel plezier en ik begrijp dat je hem niet meer weg doet.

Schitterende aanwinst, kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent. Mijn complimenten voor de foto’s. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

mooie dresswatch! gefelicteerd

Mooie en stijlvolle horloges.(tu) Veel plezier met deze fraaie aanwinst.

Een Dreski-watch valt nooit tegen ! :wink:

Mooi. Ik heb de stalen gehad. Die rose lijkt me nog mooier omdat door het goud het licht nog mooier weerkaatst

Mooi verslag en een mooie aanwinst! veel plezier ermee Krentenbol :~

Mooie klok (tu)

Heel veel plezier ermee!!

Prachtig horloge, en de CW mag er ook zijn.
Veel plezier met deze aanwinst.

tssss Nu zie ik hem op groot scherm ( daarnet op de ppc ):

Dreski, dat had je niet mogen doen ! ! !

Zo’n PRACHTIG HORLOGE ! ! ! (tu)

( sorry voor het schreeuwen :smiley: )

Prachtige klok! Amazing!

Marc-B1 Schreef:

tssss Nu zie ik hem op groot scherm ( daarnet op
de ppc ):

Dreski, dat had je niet mogen doen ! ! !

Zo’n PRACHTIG HORLOGE ! ! ! (tu)

( sorry voor het schreeuwen :smiley: )

Ach hij is in handen van een grote liefhebber. Een beter baasje had ik niet voor hem kunnen bedenken. :wink:
Mooie fotos Ava. En wie weet zie ik hem over twee jaar aan je pols hangen als je in Amsterdam komt studeren.

Prachtig, veel plezier ervan! :smiley:

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge

gr Pieter

Leuk dat hij bij jou terecht is gekomen!
Ik dacht al toen hij aangeboden werd dit is wat voor Krentenbol. Ik dacht dit, omdat je altijd van de klassieke horloges houdt. Zie bijv. je inbreng op het draadje van MartinB en het draadje over de PMLE!

Gefeliciteerd… :)-D

In amsterdam wonen over twee jaar? Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen in het studentenleven!

Gr. Mark

Hartelijk dank voor alle lovende reacties, daar wordt mijn hart warm van :wink:
Dankzij het roségoud gaat er een hele mooie gloed over het horloge. Vanmiddag in de zon zag je de wijzerplaat een soort rooskleurig tintje krijgen, echt prachtig!

Leuk dat je dat opmerkte, Bender. Ik vind dit soort horloges inderdaad prachtig, klassiek en elegant. Ik ga over 2 jaar waarschijnlijk in Amsterdam op kamers ja, zou leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten! :wink:

van harte met deze mooie aanwinst(tu)

Een mooie stijlvolle klok!

Ik heb de stalen Jazzmaster van Tom overgenomen, en ben er nog steeds erg tevreden mee, prima stijlvolle dresswatch.
Gr, Erik