Eigenlijk geen nieuwe aanwinst maar al weer bijna twee maanden in mijn bezit. Echter nog steeds niet in de gelegenheid geweest voor fatsoenlijke foto’s, dus maar even een paar wristshotjes gemaakt met mijn mobiel.
I proudly present: de Omega Dynamic Targa Florio die ik tijdens de uitreiking van de forum-limited 2010 van Nivelacuso heb overgenomen. Hans: nog bedankt voor het geduld! het horloge bevalt uitstekend, loopt prima, en het draagcomfort is groot.
Slechts een enkele keer zie ik zo’n Omega Dynamic het forum passeren.
En steeds raak ik geobsedeerd door de karaktervolle uitstraling van dit horloge.
Zeker in de versie van de Targa Florio!!
Die kleurstelling van witte subindexen en een zwarte wijzerplaat vind bijzonder fraai.
Derhalve wens ik je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze betoverende ‘Omega‘.
Hij is en blijft mooi. Ik zie dat jullie al helemaal aan elkaar gewend (en verknocht) zijn geraakt.
Ook nog bedankt voor de prettige transactie, en v.w.b. het geduld…ach, op die manier kon ik langzaam afscheid van de Targa nemen. En voor forumleden maak ik graag van de norm afwijkende afspraken.
Gefeliciteerd met je aanwinst. Hoewel ik niet helemaal begrijp waarom er Dynamic op de dial staat. De Dynamic die ik voor ogen heb als het om Omega gaat is de ovale variant uit de jaren 70, en ik zie weinig gelijkenis met die van jouw (is niet meer dan een hersenscheet, hoor). Maar natuurlijk is het Targa Florio verhaal helemaal top, zo met de zwart - wit - rode opzet.
ticothijs82: Jij hebt de Dynamic van de eerste generatie voor ogen, inderdaad uit de jaren '70. Deze is van de derde generatie, en dit specifieke model werd gelanceerd in 1999.
Voor meer informatie, zie de onvolprezen pagina van Nivelacuso:
ticothijs82: Jij hebt de Dynamic van de eerste
generatie voor ogen, inderdaad uit de jaren '70.
Deze is van de derde generatie, en dit specifieke
model werd gelanceerd in 1999.
Voor meer informatie, zie de onvolprezen pagina
van Nivelacuso:
Klikkerdeklik!
Dank je voor de link, voor mij was Veteran een betere naam geweest dan Dynamic. Hoe jonger de Dynamic, des te ouder en meer militair het horloge oogt. Wil helemaal niet zeggen dat ik 'm niet mooi vind, in tegendeel juist :~.