Aanwinst: Omega geneve '68



Het Shell cordovan bandje is de prijs dubbel en dwars waard, haalt het horloge echt omhoog!

Fraai hoor, veel draagplezier !

Mooie klassieker. Ziet er nog strak uit!

Mooie strakke Omega, wat zit er in, een cal 601?

610, 611 of 613 gezien de datum

Goed gekozen, dat bandje. Staat goed bij deze mooie Omega (tu)

Een 613.

Vintage1982 Schreef:

610, 611 of 613 gezien de datum

Oh ja is met datum maar in ieder geval die serie inderdaad.

Mooi!

Proficiat met deze in eenvoud uitblinkende Omega!

Heel mooi :~

Nou,daar was je snel klaar mee??

Wow, blijft me verbazen, die flipperziekte bij sommigen hier :wink:

Dat je uitgekeken raakt op een horloge, ok. Maar na 24 uur en ondanks een nieuw bandje? Of toch eerst iedereen lekker maken en dan snel de verkoop in nu er mensen zijn die denken ‘hé, die zou ik wel willen hebben’ :wink:

Maar blijft hoe dan ook een mooi horloge hoor. Zou er zelf ook nog wel eens eentje willen. Ook met cordovan, maar wellicht zonder datum.

Bedankt voor de complimenten iedereen!

Nee, het forum inzetten om mijn verkoop te bevorderen was zeker niet de bedoeling. Aangezien ik de lichte drang om mij te verantwoorden, doe ik dat. Ik zet bij aankoop een horloge standaard gelijk te koop, met de verwachting het horloge binnen een week of maand te verkopen. Meestal duurt het zo lang, of zelfs een paar maanden. Ik had simpelweg niet aan zien komen dat ik binnen een halve dag (terwijl het horloge al gereserveerd was voor de koper) nog 3 kopers te hebben.

Bovendien verwacht ik dat weinig leden problemen hebben met topics zoals deze, aangezien ik hiermee wel bijdraag aan een leuk forum met wat plaatjes van mooie klokkies. Mochten er wel leden of mods problemen mee hebben, please let me know.

Henkjan91 Schreef:

Bedankt voor de complimenten iedereen!

Nee, het forum inzetten om mijn verkoop te
bevorderen was zeker niet de bedoeling. Aangezien
ik de lichte drang om mij te verantwoorden, doe ik
dat. Ik zet bij aankoop een horloge standaard
gelijk te koop, met de verwachting het horloge
binnen een week of maand te verkopen. Meestal
duurt het zo lang, of zelfs een paar maanden. Ik
had simpelweg niet aan zien komen dat ik binnen
een halve dag (terwijl het horloge al gereserveerd
was voor de koper) nog 3 kopers te hebben.

Bovendien verwacht ik dat weinig leden problemen
hebben met topics zoals deze, aangezien ik hiermee
wel bijdraag aan een leuk forum met wat plaatjes
van mooie klokkies. Mochten er wel leden of mods
problemen mee hebben, please let me know.

U bent dan dus eigenlijk een handelaar…
Dat was mij tot vandaag niet duidelijk.

Hendrik

p.s. en volgens het regelement…

De Horlogeforum.nl Horlogemarkt is alleen te gebruiken voor ingeschreven leden van Horlogeforum.nl. Op deze handelsplaats mogen leden horloges of horlogegerelateerde zaken te koop of te ruil aanbieden via een (gratis) advertentie. Handelaren (ook als ze lid zijn van Horlogeforum) mogen Horlogemarkt.nl niet gebruiken om handelswaar te verkopen.

Hoi Hebdrik,
Nee, ik ben geen handelaar. Ik zit niet op dit forum met winstoogmerk. Ik speel meestal quitte of verlies erop. Het horloge wordt aangeboden bij binnenkomst met de gedachte dat ik er binnen een maand op uitgekeken ben. Nogmaals, ik zit niet op dit forum om geld te verdienen. Dat doe ik dan ook zelden.

HG

Waarom koop je de horloges dan? Als je op voorhand al weet dat je quitte speelt of verlies maakt?
Niet vervelend bedoelt, maar dat lijkt me niet handig.

Om ze een maandje te dragen, daarna weer wat anders te kopen. Bovendien handiger om geld in een horloge te stoppen dan op de bank te zetten. Als het op de bank staat, geef ik het uit aan eten en kleding. Dus ik gebruik horloges wél als oppotmiddel, maar het is nog steeds een hobby. Ik ambieer dan ook geenszins een carrière als horlogehandelaar.

Ach iedereen beleeft zijn hobby op een andere manier, zolang je geen advertenties staat te pushen lijkt me dat niet zo’n probleem. Overigens mag dat bij mij best als je schandalige korting geeft… :slight_smile:

Henkjan91 Schreef:

Hoi Hebdrik,
Nee, ik ben geen handelaar. Ik zit niet op dit
forum met winstoogmerk. Ik speel meestal quitte of
verlies erop. Het horloge wordt aangeboden bij
binnenkomst met de gedachte dat ik er binnen een
maand op uitgekeken ben. Nogmaals, ik zit niet op
dit forum om geld te verdienen. Dat doe ik dan ook
zelden.

HG

O.K. Henkjan, geld verdienen met horloges lijkt mij sowieso niet makkelijk, maar elke nieuwe aanwinst onmiddellijk in de verkoop gooien is dat m.i. ook niet. Beetje onrustig zal ik maar zeggen :slight_smile:

Hendrik