Aanwinst: Omega Seamaster 2531.80

Hallo iedereen, sinds een paar weken heb ik deze prachtige seamaster weten te bemachtigen. In April 2019 nog de full service van Omega gehad, en ook optisch is hij nig erg fraai!
Dit is mijn eerste zwitserse horloge, na een aantal seiko’s te hebben gehad.
Ik ben erg onder de indruk over de nauwkeurigheid van het uurwerk. Momenteel zit ik op +3 seconden per WEEK!

Ik ga ervan genieten en wou het graag even met jullie delen!

51 likes

Dank voor het delen en geniet ervan!

Eigenlijk blijft dit toch de mooiste van de hele SMP reeks!
Hier ga je veel plezier van hebben!

Mooie aanwinst, veel plezier ermee!

Gefeliciteerd! Schitterend horloge. Voor mij een van de tofste vintage horloges me de lekkere dunne kast en blauwe aluminium bezel. :star_struck:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd en geniet ervan🥂

Lekker horloge hoor! Geniet ervan!

Wé schôôôôn :heart_eyes:

Prachtig horloge. Dit blijft een echte klassieker!!!

Van al mijn ex horloges is dit model degene waarvan ik toch enige spijt voel dat ik 'm verkocht heb.

Geniet ervan!!

Heerlijke klok, en inderdaad elke mogelijkheid aangrijpen om het leven te vieren met wat bubbels :wink: :champagne:

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Dank allen! Ik heb deze seamaster ook met name gekocht vanwege de mooie dunne kast, het relatief bescheiden design en de mooie wijzerplaat waarop de golven alleen bij bepaald lichtinval zijn te zien (op foto’s simpelweg niet in beeld te brengen hoe mooi dat in het echt is). Ik vind het ook geweldig dat een leek niet snel zal zien dat je een “duur horloge” om hebt, maar een liefhebber gelijk zal zien dat je een klassieke seamaster draagt.
Het uurwerk is natuurlijk een door Omega aangeapste ETA uurwerk, en geen “echte in house”. Over de degelijkheid en nauwkeurigheid kan weinig worden afgedaan.
Daarbij is de horlogeband oerdegelijk en super comfortabel.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, haha. Het mag duidelijk zijn dat ik er erg blij mee ben. Dit is nu het horloge dat ik elke dag zal dragen.

3 likes

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee!

Nice! Klassieker inmiddels :sunglasses:

Hier sluit ik me volledig bij aan!

Geweldig horloge is het :heart:. Geniet ervan!

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:

Heel erg mooi hoor, gefeliciteerd :beer::cocktail:

Ik loop al een tijd te twijfelen, speur dagelijks de aanbiedingen af op HF, Chrono 24 en Catawiki en ben bijna over de streep. Prachtig!

Heb deze ook gehad
Nog altijd heimwee! Meest comfortabele horloge wat ik ookt droeg