Manu, de boterhammen komen er al langs men oren uit.
In de lessen betrap ik er me steeds op dat ik naar men horloge lig te staren⦠Meestal merkt de docent het ook op, wellicht denk hij dat zijn lessen mij niet boeien.
Als jij tijdens de lessen āligtā te staren, zijn ze waarschijnlijk idd niet zo boeiend!
Maar daās een mooie horlogeverzameling voor een student!:)-D
Ik dacht dat die basisbeurs zo laag was geworden sinds ik studeerdeā¦
Veel plezier met die mooie klokken!
Glenn Schreef:
In de lessen betrap ik er me steeds op dat ik naar
men horloge lig te staren⦠Meestal merkt de
docent het ook op, wellicht denk hij dat zijn
lessen mij niet boeien.
Bijbaantjes zijn gewoon beter geworden. Ik zelf zit al jaren in de automatisering en verkoop ook allerhande servers van de merken HP en Supermicro. Een jaar of 5-6 geleden had ik twee 15jarige jongens als klant die behoorlijk wat lowend servertjes kochten. Daar draaiden ze websites op en deden ze aan game hosting. Ze kochten zo een server of 10 per jaar. Op een gegeven moment vroeg ik ze wat ze per maand nu per persoon overhielden. En dat was per maand tussen de 3500 en 4000!!! Dat verdiende ik ook niet op mijn 16e.
Ja, dat had ik ook meteen een hoop. Niet alleen omdat het nog steeds goede klanten van me zijn, maar om op een leeftijd waarop menigeen nog niet weten wat ze later willen gaan doen al zulke sprongen te maken verdient ook respect. En dit waren geen jongens die met een gouden paplepel zijn opgevoed, hun ouders moesten garand staan en om die reden hebben ze ook nog eens alles opgebouwd zonder ook maar een cent te lenen. Hun verdiende geld ging met een rap tempo terug naar meer en betere servers. Toen ze 18 waren hebben ze wel beide een mooie auto gekocht waar de kop vanaf was.
Ik zal de volgende keer als ik ze zie eens naar hun horloges kijken