Aanwinst v&d

Helaas voor v&d maar mooi aanwinst voormij voor 40% onder de marktprijs :sunglasses:

8 likes

Nette Seiko, ik houd wel van zo’n fijn gekartelde kroon!

1 like

Mooi hoor, de moeite waard :+1:

1 like

Mijn beste,

Leuke aanwinst hoor!!
Aparte bezel, zo met die schroefjes!!
Veel plezier ermee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuke aanwinst en 40% korting is mooi meegenomen. De plaat is erg mooi. Doet me denken aan een tapestry dial van Rolex.

1 like

Gefeliciteerd met zo’n leuke aanwinst!!!

Wat is de functie van die andere drukknoop? :grinning:

1 like

Ricky_tick ik heb even uitgezocht, deze horloge heeft een gang reserve van 6 maanden. als je knop je drukt gaat secondewijzer sneller lopen en aan de hand van aantal seconde kan je zien hoelang horloge nog gaat lopen.

Natuurlijk bedankt allemaal.

Interessant design, soort gang reserve in andere type uitvoering lijkt mij.

:smiley:

1 like

Mooie Seiko! Van harte, een leuke aankoop met een mooie korting.

Er wordt in andere topics minachtend gedaan over het horlogeaanbod van de V&D. Maar als je daar doorheen kijkt, vind je regelmatig nog wel wat aardige horloges.
Zo hebben ze altijd een breed Seiko-aanbod, alles van Swatch en waren ze AD van Tissot. Ik heb wat Danish Design horloges bij de V&D in het verleden gekocht. Allemaal zonder uitzondering met absurd hoge kortingen.

2 likes

Schitterende Seiko.

1 like

Gefeliciteerd! Wijzerplaat is idd fraai! Was het moeilijk om binnen te komen en lag er überhaubt nog wat, aan horloges?
Die pusher voor de PR heeft toch iedere Kinetic?

Je moet deze wel flink afdragen, want zodra je de PR uitput is het best lastig om hem weer op niveau te krijgen.

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/3BF17EAA-77A7-4A2A-A98F-6AED36BDB5D1_zps24afdfyo.jpg.html][/URL]

http://www.ad.nl/ad/nl/37841/V-D/article/detail/4270258/2016/03/25/V-D-Rijswijk-dicht-wegens-opstootjes.dhtml

1 like

Er was nog 10 seiko over in almere, ik heb letterlijk in 5 min gekozen en betaalt. Dus geen lange rijen voor mij.

Ik vind het niet spectaculair wat je noemt.

Zo, da’s beter dan andere berichten over rijen van drie kwartier en geen horloges meer! Nice catch!

1 like