Aanwinst welke niet zo opvallend is

Hallo,

Even mijn nieuwe aanwinst showen. Na de zoektocht van een horloge welke ik eigenlijk op ieder moment kan dragen. Een horloge welke je niet zo snel zou beschouwen als een heel duur horloge. Althans van een afstandje zie je niet dat het een duur horloge is.

Beetje onder de radar is wel eens een fijne gedachten.

Waarom Rolex.

Bij mij heb ik Rolex toch wel hoog zitten. Als ik een ander merk zou nemen als daily beater. Zal ik steeds moeten denken of ik nou vandaag mijn rolex sub no date zou dragen of het andere merk. nu is het, vandaag een rolex welke onder de radar is. of ik vind het een mooie dag, en heb niet veel vreemde plekken waar ik naar toe moet. en ik draag de sub no date.

de sub no date zal niet veel gedragen worden. en deze air king zal gewoon mijn dagenlijkse horloge zijn.

Waarom nou deze. Ik heb mij bij deze zoektocht wel aan wat eisen voldaan. ten eerste onder de radar. ten tweede het moest een automaat zijn, het moest een saffier glas hebben. dus geen plexi, dit heeft als reden dat ik met de fiets naar mijn werk ga, en plexi heeft voor mij altijd iets tegen zitten qua waterdichtheid. het is niet zo dat ik mijn horloge in de regen wapper. maar het zal net zo zijn dat je mouw van je jas nat is.

en natuurlijk de prijs. ik kijk de laatste tijd vaker naar de prijzen van aankopen. en de duurzaamheid van de producten. zal steeds vaker nadenken over wat ik koop. Zo onlangs door al die winkels die falliet zijn verklaard de laatste tijd. Als voorbeeld, ik kocht jaren lang muziek en films. en door dat er in de stad nergens meer een cd of dvd te koop is. heb ik sindsdien niet meer de behoefte aan deze aankopen. wat voor mij heel veel centjes bespaar.

even een foto, van de aanwinst: een Rolex - Air King

Dat is gewoon een waanzinnig mooi horloge, zeker met deze bezel! Weer eens iets anders dan, al die subs en dj’s.

+1!

Proficiat(tu)

Echt een van de mooiste rolex horloges. Ik vind de eenvoud en de bezel prachtig!

Mijn beste,

Proficiat met deze schitterende veworvenheid!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Veel plezier met de stijlvolle aanwinst, pracht ding.

Mooi hoor gefeliciteerd (tu)

Mooie stijlvolle Rolex. Ennuuh, voor mij zou hij niet onder de radar zitten hoor. Hij zou me direct opvallen als ik iemand met dit horloge zou zien lopen.

Geweldig mooi horloge !!!
Gefeliciteerd en veel draagplezier ermee!

SiO2 Schreef:

Mooie stijlvolle Rolex. Ennuuh, voor mij zou hij
niet onder de radar zitten hoor. Hij zou me direct
opvallen als ik iemand met dit horloge zou zien
lopen.

“Ons soort mensen” valt dat waarschijnlijk veel sneller op hahaha

Pieter.

Heel mooi stijlvol horloge.

Heel gaaf! Mooie opgelegde kroon, mooie kleur van de wijzerplaat maar de bezel is een beetje wennen denk ik.
Geniet er van :~

Ja,een eenvoudig horloge voor iedere dag, maar een overtuigend mooie en goede keus van je. Proficiat met deze aanwinst.

Prachtig hoor!
Geniet ervan.

Mvg,
Patrick

Ja mooi, proficiat!

mvg

Een prachtige opvallend onopvallende klok (tu)

Schitterend! (tu)

Ingetogen mooi! Veel draagplezier met deze mooie Rolex

Proficiat! Inderdaad, niet een Rolex die onwijs de blits hoeft uit te hangen en niet gelijk heel erg opvalt. Maar 1 blik op de wijzerplaat en het kroontje verklapt genoeg.

Bedankt allen voor de leuke reacties.

Inderdaad, de horlogeliefhebbers zien van een afstand wel dat het een rolex betreft.

rockstar Schreef:

Bedankt allen voor de leuke reacties.

Inderdaad, de horlogeliefhebbers zien van een
afstand wel dat het een rolex betreft.

de bezel is ook wel erg herkenbaar. misschien juist doordat ie niet zoveel nagemaakt is als de ‘gekartelde’ die je op veel datejust ziet.