Aanwinst

Ook bij mij heeft het Seiko-virus toegeslagen.Prachtige ,degelijke,goed afgewerkte horloge’s voor een alleszins betaalbare prijs.'Na aanschaf van een Black Monster en een Orange Neo Monster,het volgende horloge aangeschaft.

Seiko SRP027K1.Een vrij nieuw model uit de collectie van 2009(correct me If I am wrong) met het 4R15A uurwerk met 22 stenen en een powerreserve van 50 uur!?
Hardlex crystal glas en een glasbodem.
Kastdiameter 42mm. zonder de kroon.Hier op een Rios croco-band.
en de foto’s.







en nog een sfeerfoto.

mooie band maakt mooie combi. Al vind ik de horloges een beetje op een Mod lijken (geen scheldwoord hoor) met deze band heb je wel een frisse multi inzetbare horloge gecreëerd. Loopt die goed?

Mooi horloge, laat aan duidelijke afleesbaarheid niets te wensen over…ik vind alleen die kroonbescherming niet zo mooi…desalnietemin, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Heb nog niet geconstateerd hoeveel de afwijking bedraagt.

Mvg

Stefan

Erg mooi, lijkt inderdaad een mod zo… maar zeker geslaagd (tu)

Mooi, ziet er goed uit. Hij lijkt wel een beetje op de PMLE.

Ik vind hem zelfs mooier dan de PMLE ! (tu)
Prachtig horloge !!!
Veel plezier ermee !

Hij lijkt inderdaad op de PMLE, maar die ligt waarschijnlijk in een iets andere prijsklasse.

Prachtig horloge. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je 'm gekocht hebt en voor hoeveel. (hoef je niet te beantwoorden hoor)

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie Seriko.
Een horloge met een solide hart en een krachtige uitstraling, waarvan je in de lengte der jaren veel genoegen zal hebben.
Immers:
Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijds ruimschoots te overtreffen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Dat ziet er goed uit, hoor! Inderdaad een mooie Seiko. (tu)(tu)(tu)

een erg mooi horloge helaas is die kroonbescherming niet zo mooi teveel plastiklook naar mijn mening.
maar de wijzerplaat mooi en nog eens mooi

Mooie klok, in het blauw ook niet verkeerd. Het enige dat mij doet twijfelen is net als mijn voorgangers in dit draadje: de zwarte kroonbeschermer. Veel plezier ermee!

Mooi klokje. Leuk die speelse oranje accenten. Ze doen met aan de Planet Ocean van Omega denken.

Mooi horloge, maar idd jammer van de kroonbescherming, maar is het pastic, of lijkt het plastic?

Veel plezier ermee

Als ik me niet vergis is het rubber. Om beter tegen schokken te beschermen. Bij sommige modellen loopt dit rubber zelfs helemaal onderdoor het horloge. Maar waarschijnlijk dat Rob hier meer over weet.

Op het deksel van het horloge staat gegraveerd stainless steel -plastic.Neem aan dat het dus plastic is.

Met vriendelijke groet

Stefan

mooie klok, ik vind de plastic kroonbescherming dus weer wel mooi.
het geeft deze seiko een heel eigen look,
veel draagplezier met deze mooie seiko.
mvg arie

Stecor1 Schreef:

Op het deksel van het horloge staat gegraveerd
stainless steel -plastic.Neem aan dat het dus
plastic is.

Met vriendelijke groet

Stefan

Is waar ook. Maar het voelt aan als rubber. Het is niet als 't harde van je telefoon ofzo, maar meer als autoband. Stevig maar als je er tegen aan duwt geeft het mee.

Mooie Seiko het lijkt wel een mod (tu)

Die onderste foto is goed gelukt, mooi!

Ja. Mooie klok en foto’s