Aanwinst!

Dank je voor je reactie. Ik heb nu een Seiko Kinetic die 44x10.5mm is, ook een best grote dus. Ik heb de BM6400-00 via amazon.co.uk voor ongeveer 90 euro incl. verzendkosten gevonden in Engeland, dat lijkt me een nette prijs.

Erg mooi horloge.
Niet de Citizen die ik bedoelde, maar eigenlijk zeker zo mooi.
Ik had een automaat gezien, in Dld, ook € 115 maar dit is ook tof.
Zelf ook een eco drive, ebn ben er heel blij mee, kan alleen niets in het donker zien

pimobiel Schreef:

Erg mooi horloge.
Niet de Citizen die ik bedoelde, maar eigenlijk
zeker zo mooi.
Ik had een automaat gezien, in Dld, ook € 115 maar
dit is ook tof.
Zelf ook een eco drive, ebn ben er heel blij mee,
kan alleen niets in het donker zien

Daar heb ik geen problemen meeX(

gr Pieter

De Citizen AT0660-05F? Een mooie Chronograaf!

Hallo,

Bevalt de BM6400 nog steeds? Dacht dat je hem wou gebruiken als “actief” horloge. Hoe staat dat bandje ervoor na 2 jaar gebruik? Nog netjes of al aan het uitrafelen?
Vind het best een mooi horloge.

Wow, dat is nog een ouwe koeien uit de sloot halen :wink:

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met een horloge na een paar jaar later gaat.

Dat is grappig: na twee jaar een reactie krijgen op je post!
Ik ben eigenlijk al een hele tijd niet meer actief geweest op het forum, maar dankzij de mail-alert werd ik toch attent gemaakt op jouw reactie.

De BM6400 bevalt prima: het voldoet aan alle verwachtingen en is tot nu toe volledig trouble free. Ik kocht het idd als actief horloge, dus als ik in de tuin ga werken, ga vissen of ga sporten (zwemmmen, hardlopen, fietsen) neemt de Citizen de plaats over van mijn Omega Planet Ocean.

Puntsgewijs een aantal zaken die me erg bevallen aan het horloge:

• Eco drive
  • de lume
  • de duidelijke cijfers
  • het gewicht: niet te zwaar en niet te licht

Afgezien van een paar krasjes op de kast is het horloge nog als nieuw, ook het bandje.

Groeten,

Bart

Vind het een mooi horloge, lekker sportief!! Die lume is natuurlijk ook gaaf. (tu)