Aanwinst

Poljot Blue Angels.

Enige tijd geleden, bleek na ontvangst van dit horloge, de chrono-sekondewijzer(dreski,bedankt voor de juiste benaming) niet te functioneren.Uiteraard teruggestuurd naar Sonnenflasche en keurig netjes na een week weer ontvangen en alles werkt zoals het hoort.

Nog een glasbodem erbij besteld en het horloge is nu helemaal naar mijn zin en zit nu regelmatig te turen naar het prachtige P3133 uurwerk.Het is een handopwinder met een gangreserve van 42 uur met chronograaf aan en zo’n 37 uur met chronograaf uitgeschakeld.Het is een gelimiteerde uitgave van 500 stuks en deze is no. 149.
En de foto’s.
Nog een prettige dag allemaal
Groeten
Stefan

Mooi ding, vooral die glasbodem maakt hem helemaal apart. Veel plezier ermee.

Proficiat, prachtige kleur blauw.

Goede combi met die blauwe band (tu) Zelf heb ik deze ook, maar dan in het wit, maar ik moet zeggen dat ik deze zo ook erg mooi vind. Leuk uurwerk die 3133, als hebben ze natuurlijk wel héééél erg goed gekeken naar de Valjoux 7733/7734.

Blijf het nog steeds een prachtig horloge vinden !
Mooie band ook trouwens - ideale combinatie ! (tu)
Veel plezier ermee !

Veel plezier met deze aanwinst!

Die foto`s in de natuur zijn goed gelukt (tu)

mooi ding en met die open achterkant helemaal te gek.
veel plezier er mee.

Mooie klok, daar krijg je vast geen spijt van. Ik ben alleen níét zo te spreken over de uitgesproken blauwe band, maar smaken verschillen zeggen ze dan :slight_smile:

Veel plezier met het horloge!

Groeten,

Stefan (hah misschien moet ik toch maar een andere handtekening verzinnen :slight_smile: )

2006 Schreef:

Veel plezier met deze aanwinst!

Die foto`s in de natuur zijn goed gelukt (tu)

Een foto “LUKT” altijd ! :smiley:

Prachtig, en die band is een gewaagde, maar zeer geslaagde combinatie!

Veel draag en kijkplezier,

Martin

Ik dacht dat ze bij poljot gewoon de productielijn van Valjoux hadden gekocht, toen men het model gediscontinueerd had?

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Leuk uurwerk die 3133, als hebben ze natuurlijk
wel héééél erg goed gekeken naar de Valjoux
7733/7734.

Ik dacht dat ze bij poljot gewoon de productielijn
van Valjoux hadden gekocht, toen men het model
gediscontinueerd had?

Groeten,

Martin

Ja, en ook nog eens doorontwikkeld met o.a. een hogere bpm en een langere gangreseve als resultaat

Groeten,

Stefan

Mooi dat het toch goed is gekomen(tu) … en je kan hem nu ook ondersteboven dragen:D

Mooi horloge, staat ook op m’n wish-list

gefeliciteerd!

gr Ron

Mooi Poljot, veel draagplezier (tu)