Aanwinsten vrijmarkten Koningsdag 🤴

Iemand nog een wat moois kunnen vinden vandaag? Ik kwam mijn bed niet op tijd uit dus alle verborgen schatten zullen wel aan mijn neus voorbij gaan…:thinking:

2 likes

Ik ga rond 10 uur even naar buiten. Ben bang dat ik niets boeiends tegen zal gaan komen. :laughing:

1 like

Dat heb ik precies hetzelfde. Ik vraag me dan altijd af of ik wel wat pareltjes was tegen gekomen als ik om 7 uur langs de kleedjes had gelopen…

1 like

Vorig jaar om 7 uur gaan zoeken, maar viel ontzettend tegen.

1 like

Buitenkansje. Deze net op de vrijmarkt opgepikt. Die kerel zei dat hij ook niet precies wist wat het was, erfstuk, dat wel.

85 likes

:joy:

2 likes

image

:joy:

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Hahaha! Zeker het kraampje/zeiltje voor de deur van een grijze dealer :joy: !!

Vandaag is het 27 en geen 1 april he…

:sunglasses:
Otto

3 likes

:joy::joy::joy: Sommige mensen hebben altijd geluk :joy::joy::joy:

1 like

Easy > fake Steinhart!

4 likes

Dat zijn de betere aanwinsten, hopelijk ook nog voor een nette prijs.
Veel draagplezier!

1 like

Hadden ze geen nieuw model met ceramische bezel?

2 likes

Ik zie het prijsje er nog opzitten, wauw, heb je nog geprobeerd om af te dingen voor die 2,50? :wink:

1 like

Ik heb toch nooit geluk.
Ik was een keer paar jaar geleden, bij een kleedje, veel kinderspullen, meisje van een jaar of acht.
Ik zag een ring liggen met een horloge erin. Plastic. Ik pak het op, “kost een euro meneer, maar hij is kapot”, zei het meisje. Ik bekijk het ding en zie nog een stukje plastic tussen de kroon en kast zitten. Haal het eruit en het ding loopt.
Het meisje blij! “Oh, maar nu is het niet meer te koop hoor!”

Mijn dag was goed!

56 likes

Hij wist niet precies wat het was, maar heeft wel het taxatie rapport, de tags, de extra schakels en zelfs de envelop bewaard :joy:

1 like

Net een mega rommelmarkt afgelopen, wat een ongelofelijke bagger, ik geef nog niet op maar ik verwacht er weinig meer van…

2 likes

Dit heb ik over gehouden aan m’n bezoekje aan de vrijmarkt, een klokje had leuker geweest…

2 likes

Je moet er ook geen wd40 op smeren maar slaolie!!

En daarbij… op een vrijmarkt lopen veel undercoveragenten, dus als je flink loopt te handkarren word je zo opgepakt :wink:

8 likes

Hey die zag ik ook op de markt! Was een kleine jongetje van 12 toch die het verkocht? Ik zei al dat 50 euro teveel was

Vroeg bij vandaag maar helaas alleen maar goedkope quartz prul gezien :roll_eyes:

1 like