Aanwinsten X 100, X1000 ? Veel!

bracht mijn buurman langs vandaag, asjes, uurwerkjes, wijzerplaten, kronen, veren, glaasjes, wijzers, etc. teveel om op te noemen…

Aardige buurman! Maar wat ga je ermee doen?

Jürgen Schreef:

Aardige buurman! Maar wat ga je ermee doen?

Tja…een kroontje en een pushpin, misschien een pakking en een glaasje…dan houdt het voor mijn gebruik wel op…misschien doneren 1 de techneuten hier. Dan komt er nog eens wat terug in de vorm van leesvoer. Er zit overigens ook wat Omega spul tussen en een paar uurwerkjes die wel de moeite waard lijken.

Daar zou het bij mij ook ophouden Leen. Kleine dingetjes zou ik nog kunnen vervangen, maar voor de rest ben ik een kneus met uurwerken vanwege geen geduld…

Datumschijfjes en wijzerplaten is ook altijd leuk om mee te knutselen!

Doe mij ook zo’n buurman :~
Wat zit er allemaal voor Omega spul bij?

mvg Melvin

Da’s heel mooi, voor Sinterklaas een studie Schoonhoven vragen,
daarna een stage om de hoek bij W&V en klaar ben je…
Wanneer kan ik iets langsbrengen en doe je aan vrienden en kennissen korting
?

Met extra vriendelijke groeten :smiley:

Doe mij zo’n buurman!.. Mijn voormalige buurvrouw was laatst al zo aardig om een doosje “horlogespul” los te peuteren voor me op een rommelmarkt… zaten 3 leuke mechanische kalibertjes tussen… maar zo’n collectie? ::o::o

Niet verkeerd! Niet te snel weggeven (of je moet het aan mij geven :smiley: ) je weet maar nooit of je het ooit nodig hebt!

MartijnV Schreef:

je weet maar nooit of je
het ooit nodig hebt!

Precies… wat je nu nog niet kan… kun je altijd nog leren… toen ik geboren werd kon ik tenslotte ook nog niet lopen… moet je me nu zien gaan!.. :slight_smile:

Leuk vroeg sinterklaas cadeau ! Ik kan helaas niets met die kleine friemmelonderdeeltjes dus aan mij zou het niet besteed zijn maar je kan er vast iemand of meerdere mensen heel blij mee maken.