Aardigheidje van IWC

Enorme marketing uiteraard maar niet minder leuk om te krijgen: ik heb mijn IWC’s geregistreerd bij My IWC en kreeg een mailing met de vraag of ik interesse had in een “IWC care kit”

“Tuurlijk !”

Zo te zien geen Brillo sponsje om krasjes weg te werken of een fijne parfum-vrij vegan lotion voor de alligator bandjes maar een band aanzetter, loupe en doekje :+1:

Na achterlating van NAW gegevens gisteren zowaar een pakketje ontvangen , gratis en helemaal voor nop en moet toegeven , best een leuk hebbedingetje.

48 likes

Gaaf! Tooltje lijkt wel een Bergeon.

Leuke actie!

Gaaf! Altijd leuk als merken dit doen :smile:

Als we maar niet opeens gespammed worden met IWC kitjes in het blauwe gedeelte…

1 like

Gaaf dat IWC dit doet! :+1:t2:

Lachen, ziet er fancy uit! Leuke toevoeging aan je set denk ik

Top!!! :smiley::+1:

Leuke attentie van IWC. Verlenging van de garantie naar 8 jaar en dit als extraatje. Niet verkeerd hoor! :+1:

Dat lijkt natuurlijk zo; de marketing werkt in ieder geval goed :wink:

1 like

Leuk!

Leuk zo’n presentje!

Goodies zijn altijd leuk om te krijgen. Top!

Leuk gedaan!

Is toch gewoon erg attent van IWC! Toen ik een paar maanden geleden mijn 16,5K Daytona TT nieuw ophaalde bij S & C kreeg ik…
.
.
.
.
.
.
.
NIETS!

3 likes

Leuke goodies!

:joy: haha ik zie het al helemaal voor me.

Ai… bij een tweedehands auto van 10k krijg je al een bos bloemen :face_with_raised_eyebrow:

Nou is S&C ook niet bepaald… nee laat maar :wink:

Ja, al dat gel.l over “speciale ervaring” van / bij het kopen bij AD ging hier zeker niet op. Wat dat betreft doen Jaap @SuperC (ten2two.nl) Danny @LocalTime, Ramon @Crownguard en Jeroen @Triplock (wristcandy.nl) dat veel, vele malen beter.

Ik weet ook wel hoe dat komt: dat zijn ook liefhebbers en met vakkennis!

4 likes

Vind ik wel meevallen hoor.

Hear hear! :pray::ok_hand:

1 like