Accurist is binnen -foto's en advies gevraagd

De Arisa en de Accurist zijn binnen. De batterij van mijn camera is leeg; ik heb alleen wat foto’s van de Accurist kunnen maken.

Het horloge kwam aan een metalen oyster-achtige band, maar die is te klein. Dus de la geopend en aan het passen geweest. De (Modena ?) moderne Tropic staat er nog het beste bij. Maar het is niet naar mijn zin. Als jullie een betere band weten (nato, rubber, staal, leer) dan houd ik me van harte aanbevolen! Waar ik zelf aan zit te denken is een khaki-achtige nato, zoals Krabong heeft laten zien aan zijn Tudor op een andere plek op het forum.

Zoals je ziet, is de lumen op de uren-markers en de wijzers behoorlijk dof/donker. Misschien laat ik daar nog wel wat aan doen. Ik denk dat het horloge er nog verder van opknapt.

Menno

Mooi, heel moooi! (tu) Ik ga me ondertussen verheugen voor de foto’s van de Arisa.
Deze Tropic vind ik niet eens zo slecht, maar zo’n Nato kan-ie volgens mij ook goed hebben. Ik denk dat ik intuïtief zou neigen naar een zwarte leren band.

Erg mooi! Als je er vanaf wilt dan houd ik me aanbevolen!:)-D

Is een band in de kleur van de bezel niet een leuk idee? Bijv. een race band.

Veel plezier met wederom een schitterende aanwinst.

gr. Mark:)-D

Ps. Ik zou de lume zo laten! Het laat goed de ouderdom van het horloge zien.(tu)

Wat een mooie helderblauwe bezelinsert (tu)

Ik denk dat inderdaad een mooie lichte Nato hem goed zou doen.

Groeten,

Martin

Aan dit horloge valt nog veel te verbeteren. Maar daar was de prijs ook naar. Na 24 uur loopt het allemaal vrij nauwkeurig (+23 sec). Het is vooral het cosmetische deel dat aandacht nodig heeft.

De lugwijdte is 19mm. En ik heb niet echt banden in die maat op voorraad. Daar moet ik dus nog achteraan.

Menno

Enfin, twee foto’s

Mooie aanwinsten(tu) Als ik geen Russen verzamelde ging ik op dit soort horloges over. Maar wel in een (financieel) rustiger tempo:D:D

Ik zou er in ieder geval ook een nieuw glas op laten zetten. Op de foto lijkt de rand erg geel, dus oud.

Gr. Hugo.

Ik zou deze zo laten (tu)

Wat een sfeer heeft dit klokje!

blauwe nato met subtiel wit streepje. Mesh of Jubilee!?