Ace Jewelers (tu)

Goede ervaring met deze juwelier (per Internet besteld). Vriendelijke snelle communicatie en hele snelle levering. Vandaag mijn Omega PO binnengekregen, perfect verpakt.

Top!

Cheers
Eric

Zelfde hier, goede ervaring met Ace Jewelers, mijn (extra) horloge band leek een beetje beschadigd bij de aanzet vd pinbuckle, contact gehad met Ace Jewelers en na naar de foto’s gekeken te hebben(middels e-mail contact) geconcludeerd dat het geen kwaad kon maar ze boden ook aan de band kostenloos te willen vervangen.

Heb de nieuwe horlogeband vandaag ontvangen en ziet er keurig uit.

Niets meer dan lof voor Ace Jewelers.

Ook ik heb een goede ervaring met Ace.
Ik heb een IWC buckle gekocht voor ā€œslechtsā€ € 40,- maar werdt gewoon keurig geholpen (via de mail). Erg goed en prettig contact. In eerste instantie zou ik de buckle ophalen maar dat liep allemaal wat anders, dus vroeg ik of ze hem toch maar op wilden sturen. Dat was geen probleem en koste me niks extra. Vandaag ontvangen, keurig verpakt en ook nog een persoonlijk geschreven kerstkaart erbij met een leuk verhaal, dit samen met de keurige factuur in een mooie envelop. Erg netjes allemaal en dat voor een buckle(tje).

Kort om erg tevreden en zeker een aanrader.

Groet,
Martin

Ook hier alleen maar goeds over Ace…maar een maatje van me werkt daar dus een beetje bevooroordeeld…:slight_smile:

Via de webshop van Ace een horloge gekocht.
Communicatie was top en super vriendelijk en het geheel is bomproof afgeleverd

Groet, jacob

Wederom een horloge bij Ace gekocht (Van Baerlestraat).

Niet iedereen weet evenveel van de horloges af, maar er is voldoende kennis aanwezig.

De service is altijd zeer prettig. Klant centraal, voorkomend en flexibel. In alle rust kijken, passen, praten, kopen.

Uitstekende winkel. Kunnen veel andere juweliers een puntje aan zuigen.

1 like

Hier ook een goede ervaring op vestiging koningsplein. Ten eerste hulde aan @Captaingingerbeardd voor zijn bemiddelende rol. Met de verkoopster in de winkel een prettig contact, kennis van zaken en alle tijd om eens rustig te passen. Nu ben ik verliefd geworden op de medewerkster (Anouk), in plaats van een horloge in de vitrine…

2 likes

Hier toch ook even een positieve ervaring over ACE.

Nieuwe modellen koop ik eigenlijk uitsluitend via een AD, dat stukje relatie heeft voor mij meerwaarde. Het zit hem dan ook vaak in de kleine dingen, maar vooral om de mensen die er werken. Dat heeft ACE duidelijk goed voor elkaar. Zo zijn wisselingen in de wacht vaak jammer, maar blijkbaar weten ze elke keer weer de juiste mensen aan zich te binden.
Zo ook nu bijvoorbeeld met ā€˜onze’ @Captaingingerbeardd, zeer attent en behulpzaam!

Nogmaals dank en tot een volgende keer! :slight_smile:

2 likes