Ace & Spyer factuur checken

Even los van alle vervalsingsmogelijkheden en de bereidheid van sommigen om hier gebruik van te maken zou ik het horloge lekker niet kopen. Als je zo twijfelt ben ik bang dat als je hem koopt je stiekum de rest van je leven slapelozen nachten hebt.

2 likes

Waarom wil je een echte factuur?

Echt het minst belangrijke. Of is het leuk om te zien dat je horloge 20 jaar geleden slechts 1300,- was en je nu 2500,- aftikt?

Servicefactuur kan ik nog begrijpen, die voegt iets toe.

2 likes

Koop je straks een nep Breitling met een echt factuur.

AcuT

9 likes

Alles kan!

De factuur zit er bij dus ja dan is dat toch mooi meegenomen!

Als ik iets koop dan sta ik er uiteindelijk 100% achter.

We zullen het zien.

Dat is precies mijn punt :joy:. Als je zo weinig kennis van zaken hebt, zou ik mij eerder zorgen maken om het horloge en de bijbehorende boekjes en certificaten. Maar daar hoor ik je niet over. Dus blijkbaar heb je daar geen twijfel over. Waarom dan wel over een factuur :thinking:?

5 likes

Hoezo ZO weining kennis van zaken want jij weet alles beterweter?? En ik dacht dat je hier op het forum je vragen kon stellen😏

Kom dan maar met suggesties en niet alleen met opmerkingen😏. Want aan jouw heeft niemand wat blijkbaar

Ja, lijkt me toch ook wel relevant.

Precies, dus is het misschien handig als je wat foto’s van het horloge zelf post. Daar komen mogelijk nog interessante inzichten uit. Zien we even waar het nou eigenlijk over gaat.

1 like

Lijkt me het moment gaan worden om het topic te sluiten.

1 like

Euh… bijna hele forum is blij met deze kerel…:joy:

En ja, hij weet het beter…koopt en verkoopt alleen maar… en bedenk de volgende keer even hoe je iets opschrijft.

Ciao!

5 likes

1 like

@Breitlingcoltsuperocean Ik heb Speyer voor je aangepast naar Spyer in de titel. Wel benieuwd ook naar foto’s van het horloge.

:boxing_glove::boxing_glove:

Nou maar hopen dat er geen Ace & Speyer op de factuur staat… :astonished:

3 likes

Mee eens.

Sluiten

Staat er!

Jouw mening

Valt niets te bedenken. Heb het letterlijk zo overgenomen :smirk:

Hasta la vista!

Ik ben eigenlijk benieuwd, is het horloge nou gekocht? En zo ja foto’s?!!

P.S. dan graag ook foto van de factuur voor de mooi