Ace & Spyer factuur checken

Ik hoop.fst iemand mij kan helpen.

Heeft er iemand een Ace & speyer factuur liggen?

Ik wil namelijk graag een horloge kopen die daar ergens 2002 is aangeschaft maar wil even dubbel checken of het wel een echte factuur is.

Ps je persoonlijke gegevens op de factuur kan je natuurlijk weglaten.

Je kunt ook een mailtje naar Ace sturen toch?

3 likes

Lijkt me inderdaad makkelijker, stuur een mail naar Ace & Dik en vraag of ze het kunnen checken.

1 like

Even voor het beeld hoor, wat zou je nog willen met een factuur uit 2002? Ik zou liever zeker willen weten dat de Breitling echt is. Succes met de overpeinzingen :+1:

8 likes

Goede tip.

1. Ik zie 2 verschillende namen: Ace & Speyer vs Ace & Dik (wellicht partner wisseling)?
  2. Een factuur uit 2002 kan om erg veel redenen anders zijn opgemaakt dan een factuur van vele jaren later. Of eet jij nu ook nog hetzelfde als in 2002? @koekoek mag niet meedoen :innocent:
8 likes

Zelfde (moeder)bedrijf/eigenaren maar verschillende vestigingen. De vestiging met de naam Ace & Speyer bestaat niet meer maar met deze vraag kan TS vast terecht bij Ace Jewellers (locatie Ace & Dik).

@Breitlingcoltsuperocean Succes!

3 likes

Je kan zo’n factuur natuurlijk ook gebruiken met Photoshop om een nieuwe van te maken.
En zo je horloge verkopen.
Dus gewoon even aan Ace vragen lijkt mij het beste.

Ja maar Ace & Speyer bestaat toch niet meer?

1 like

Ik koop iets conpleet fan moet alles ook echt zijn.

De horloge de boekjes de rekeningen de doos en de nota.

Wat ik er uiteindelijk mee moet dat is niet van belang.

Ok. :man_shrugging:

Lijkt me een lastig verhaal worden.

1 like

Ik zou hier even kijken en een mailtje sturen. Goede ervaringen met deze juwelier.

Ik heb Ace & Dik een mail gestuurd met een foto van het factuur. Ze hebben aangegeven dat het een echt factuur lijkt maar ze kunnen het me niet 100% garanderen.

1 like

Aan de hand van een foto kan je so wie so de authenticeit van een document niet controleren :confounded:

3 likes

Snap ik. Werd hier aangeraden het op die manier te proberen.

Dit is next level koekoek :man_facepalming:. Denk je dat iemand een factuur van Ace & Spyer vervalst? Paranoïde much?

12 likes

Ik zou ook even vragen of het plastic tasje er nog bij zit, anders niet compleet…

4 likes

Eens. Maar ik ben wel paranoïde genoeg om, als ik zo’n factuur had, die niet zomaar aan medelid te sturen. Ik heb teveel fantasie wat iemand, die ik niet ken, met zo’n factuur zou kunnen doen.

P.S. Breitlingcoltsuperocean: uiteraard niet persoonlijk bedoeld. Want ik ken je persoonlijk niet & daar zit 'em de kneep :wink:

Als ze een breitling horloge met boekjes kunnen vervalsen (zie youtube) waarom de rekening niet!:smirk:

1 like

Maar we staan nergens van re kijken als er genoeg fake breitling horloges met fake boekjes op de markt staan!

En een factuur vervalsen gaat dan te ver??

Hahaha deze opmerking verdiend een Badge jongens.

Ps ik denk pas dat het compleet is als je de horlogemaker erbij krijgt. Leven lang gratis onderhoud

1 like