Hallo, ik ben nieuw op dit forum en stel mij ff voor, ik heet Richard en ben al lange tijd verzamelaar van horloges van alle categorien( +/- 30). Ik draag ze allemaal, merken niet merken, duur of goedkoop als ik ze maar mooi vind!
Ik heb de laatste tijd een probleem met horloges waarvan de achterdeksel(klem) heel erg vast zit en als ik het los heb gekregen dan krijg ik ze niet meer dicht geklemd. Heeft iemand voor mij een tip een hint of een verwijzing naar een tool die kan gebruiken om ze dicht te krijgen/klemmen? Als laatste kan ik altijd naar de Horloger! Als vast dank
Hallo MartijnV en tijmen2, dank voor jullie tips ik ga er direct mee aan de slag. Het aantal horloges dat ik niet dicht krijg groeit gestaag en als ze alleen van mij waren dan heb ik wel geduld maar er zijn er nu ook nog van mijn vriendinnetje bij dus…
Nogmaals dank, ik kom er asap op terug of het gelukt is
Het kan ook zo zijn dat de o-ring in de kast blijft zitten i.p.v. om de deksel. Als je dat niet doorhebt ga je dus op die o-ring zitten duwen en zal de deksel nooit meer sluiten.