@Schoen
Ik mis mijn naam? Ik neem aan dat ik als KWF donateur toch gewoon mee mag doen?
Geweldig idee, mijn oma heeft het geluk gehad in het Antoni van leeuwen 3 keer genezen verklaard te mogen worden nadat die vreselijke ziekte toch stoïcijns terugkwam. Nu 88, in leven en nog steeds schoon. Doe mij een puzzel en dan gaat deze daar ook naartoe
PB naar schoen sturen
Kom op zeg!
Een beetje volwassen vent wil geen puzzel maar een HF Café stripalbum met muis anno 2024, ongeacht het goede doel
dan ben ik lekker onvolwassen
2025 t/m 2030 willen we een HF Café stripalbum met muis voor het goede doel
Voor ju een up, voor volgend jaar een Jurk strip album voor volwassenen
Edit: pun intended @Jurk
100 puzzels verkocht voor het goede doel KWF!
En nog 100 beschikbaar !
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige puzzel hierbij steun je het KWF en/of doneer los !
Stuur een PM naar Schoen en regel die poen!
Voor 25 euro ( meer mag natuurlijk altijd ) steun je het KWF.
@JacksonT @Borissje @HouwelD @SRADracer
Zelf even 4 personen taggen mag, laten we zorgen dat die puzzels snel uitverkocht zijn!
Ik ga wel een paar mensen binnen het autistisch spectrum vinden die het gaan waarderen. Sommigen zijn geniaal daarin.
Up
Ik hoop dan toch wel in een ander filliaal!
Ik weet dat er in dat gebouw op meerdere plekken gebruik gemaakt kan worden van de puzzel. Anders denk ik dat de kinderoncologie afdeling in het AMC het wel leuk vindt. Hij krijgt in ieder geval een mooiere plek dan onder het stof in mijn kast.
Ik doneer hem in Hoofddorp op de afdeling van het AVL of op de derde verdieping, bij de Chemo-afdeling!
Dan zal ik aan de Plesmanstraat informeren! Mooi idee trouwens!
Ik doneer sowieso één puzzel aan afdeling NG12 van het Erasmus MC. De plek waar ik vorig jaar mijn chemotherapie kreeg.
Donatie is mooi , kado geven is ook prima zolang die 200 puzzels
maar verkocht worden.
Dus hop hop hop de
in galop.
Mmmmmm staan ook opeens in het podcast topic
… heel apart UPPP
Was daarom mijn laatste puzzel af, binnen 1 middag en avond?
Prikkels