Dat wordt morgen. Snelle telling zegt bijna 100. Er moet dus nog wel wat gebeuren.
Niet vergeten de extra bestellingen van een aantal leden meenemen
Hé Ruud, ouwe stoker… beetje opletten… die mx5 is er al uit.
Oef.
Al rond de 100 puzzels verkocht voor het goede doel KWF!
En nog rond de 100 beschikbaar !
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige puzzel hierbij steun je het KWF en/of doneer los !
Stuur een PM naar Schoen en regel die poen!
Voor 25 euro ( meer mag natuurlijk altijd ) steun je het KWF.
Zelf even 4 personen taggen mag, laten we zorgen dat die puzzels snel uitverkocht zijn!
Uppppp
UP
Goedemorgen allemaal!
Al rond de 100 puzzels verkocht voor het goede doel KWF!
En nog rond de 100 beschikbaar !
Niemand is wat verplicht maar mocht je een paar euro over hebben koop dan een prachtige puzzel hierbij steun je het KWF en/of doneer los !
Stuur een PM naar Schoen en regel die poen!
Voor 25 euro ( meer mag natuurlijk altijd ) steun je het KWF.
@taaiewillem @wander @Guapo @Maaske
Zelf even 4 personen taggen mag, laten we zorgen dat die puzzels snel uitverkocht zijn!
Wie is de volgende?
Blauw, blauw, blauw
We zitten op 95 deelnemers. Sommigen willen geen puzzel, anderen weer meer dan 1. Daarmee komen we op 98 verkochte puzzels.
Ik ga het wat gestructureerder doen. Ik kom 2x in de week met een update. Maandag en vrijdag. Ironisch genoeg is de oorzaak van mijn knetterdrukheid vooral het gevolg van het doel dat wij hiermee steunen. Het promoten zal dus vooral van jullie moeten komen.
Het staartje van de actuele lijst:
Nr | Username |
---|---|
82 | steffsanel |
83 | Zonnewijzer |
84 | Rovago |
85 | Sean010 |
86 | Ajautomaat |
87 | Ramniv |
88 | Bauhuas |
89 | emveezet |
90 | Mipnick |
91 | HenkieHST |
92 | HansT |
93 | Traveler |
94 | OJB |
95 | Jenneke |
In goed onderling overleg gaat de door @Bauhaus betaalde puzzel naar @BroederBill.
We rekenen erop dat hij er een goede bestemming voor vindt “in de zorg”!!
Hopelijk brengen we meer mensen hiermee op een goed idee
Hee, zoiets lost meteen een logistieke splinter in de kont - in de vorm van regelen van verzending naar het Oostblok - op voor mij.
Absoluut. Eentje voor mij AUB, en mag geleverd worden bij @BroederBill voor donatie aan een goed doel - okee voor jou Bill?
Dat maakt 99. Nummer 100 is een mooie ereplek en ligt voor het oprapen!
Ik wil de puzzel 1x met het gezin hebben gelegd, gewoon omdat het leuk is!
Daarna (in januari) zal ik de puzzel schenken aan het AVL. De reden hiervoor is dat naasten van behandelde patiënten, mijzelf als voorbeeld genomen, vaak uren in een familiekamer wachten en dan onder andere een puzzel kunnen leggen. En dat is voor mij reden genoeg om er een andere puzzel aan toe te voegen!
Ik moet nog op de lijst👋🏼
Bij dezen:
Nr | Username |
---|---|
97 | SE93 |
Puzzel nummer 100 is aangetikt!
Oke, 90 puzzels dan met dit tempo

Het promoten zal dus vooral van jullie moeten komen
Komt goed
Dank voor de update, wordt zeer gewaardeerd.

met dit tempo
Neen, want de goede rekenaar ziet dat het de laatste dagen crescendo ging als opmaat naar kerst.
Zoiets: